fredag 12. mars 2010

Franske skodder og påske...

Joda, jeg er som de fleste..franske flotte gamle skodder med herlig patina, det er noe jeg gjerne sku hatt. Men lommeboken sier noe helt annet, og ikke har jeg særlig plass i huset heller(ikke at jeg ikke hadde funnet en plass hvis de på en eller annen måte hadde dukket opp). Men hvem sier de trenger å være store eller franske?? Jeg fant min herlige lille norske skodde på Antik butikken i Sandnes til en pris lommeboka var enig i...


Den har fått sin plass på sjenken, en kjetting å henge noe i...

Kjetting og klyper har jeg satt sammen selv i mangel på en ferdig en, men funket nå det og. Pèn som henger forteller meg at påsken snart er her..

Og dermed har litt påskepynt funnet seg inn her og..Disse lysene er så herlige, og brenner lenge.

Disse søte to harepusene kjøpte jeg på Hovden, de var så søte og en herlig pels..

Det nydeligste påskekortet ever...

Hos oss står kosen høyt på lista i påsken, og vi gleder oss alle sammen..


Nå er det helg, og jeg ønsker dere alle en super koselig helg hva enn den måtte innebære..
Klems....

15 kommentarer:

  1. Så nydelig!! Likte den skodden din veldig godt! Det er like lekkert med norskt, helt enig med deg :) Nydelig kandelaber!!
    Ønsker deg en fin fredag!
    Klem Anki

    SvarSlett
  2. hei på deg.
    så vakker en skodde.
    så kjekt at den ikke var så stor.
    nydelige harepuser å.
    så vakkert du har pyntet der,ønsker deg en flott fredag.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  3. Flott skodde :)

    God helg!

    Klem Linda

    SvarSlett
  4. Heldig du er som kom over en så sjarmerende skodde. Jeg ønsker meg også noen slike, men spørs om jeg må lage meg noen istede...God helg til deg fra Maliva

    SvarSlett
  5. Nydelig skodde,og så fint pyntet det er hos deg!Vil se mer jeg!!!
    Glad helg til deg og dine!
    Klem,Janne

    SvarSlett
  6. så fin skodde!
    Ha en fin helg...
    klem

    SvarSlett
  7. Hei♥
    TUSEN TAKK for gode og varme ord♥
    Å du...,for eit flott innlegg!Å Skodda er no heilt perfekt da☺
    Eg ventar på eit gammalt vindu(har ei venninde av mi mor som akkurat har lagt ned lysstøyperiet sitt)Å sååå eg gledar meg:)
    Eg lurte på å lage litt shabby look på skoddane som tilhørte huset før...
    Dette innlegget ditt får meg til å smile☺
    Ønskar deg ein fin kveld♥
    Klem frå Astrid♥

    SvarSlett
  8. Knallfin og helt perfekt farge!!
    klem og god helg

    SvarSlett
  9. Kjempefin, den var du heldig med !

    Ønsker deg en fin kveld 1
    klem, Nostalgia

    SvarSlett
  10. Så skjønn skodde du fant..likte fargen og patinaen på den jeg... trenger ikke være fransk vet du..
    Koselig du har pyntet..

    god helg.
    klem Kerstin

    SvarSlett
  11. Kjempefin skodde, med nydelig farge og patina!! Heldige deg som fant den!! Ha en fin lørdag! Klem

    SvarSlett
  12. Så fin skodde.

    Ha en fin-fin søndag.

    Klem Ingunn

    SvarSlett
  13. Den var kjempefin :) Ønsker meg sånne store, gamle og shabby franske skodder jeg og. Men det får vente, for denne lommeboka er nok ikke feitere enn din ;)

    Klemmer fra Stine

    SvarSlett
  14. Å så flott dekorert, den skodden var herlig! Presis den fargen som man ofte ser på skoddene i Provence/Piemonte-området. Nydelig patina.

    Klem, Ann :)

    SvarSlett