torsdag 25. mars 2010

Ikke ferdig enda...

Tenke seg til så heldig jeg er i en aldre av 31 år..så mange gaver jeg enda får. Jeg fikk penger av mine beste venniner som egentlig sku gå til servicet vårt som vi mangler litt i enda. Men da jeg kom over en sak til halvpris som jeg egentlig har suglet lett over leeenge, ja, da ble det den..

Hageredskapet fra Jeanne Dàrc Living er bare så utrolig lekkert, og til halvpris, det er det verdt..(bildet lånt fra Jeanne Dàrc Living)


Og fikk og noen bursdagspenger av kjære svigers, og da bar turen rett til Annas Rom selvfølgelig..Klærne fra Avoca er bare himmelsk lekre..(litt dårlig lys her)


Med de herligste blonder nede..i kremhvit...


Og en liten lomme med brodering og sløyfe..


Jeg er vanligvis ikke glad i rødt, men denne måtte jeg ha!


Til slutt ville jeg bare vise frem noe jeg kom over på Finn.no idag..ikke det at jeg har råd til det, men var så lekkert...perfekt patina både på rammen og speilet..


Idag har jeg og minsten vært på Botanisk hage og kost oss, deilig å avogtil få nyte tiden med minsten alene. I morgen blir en litt tung dag, ska i begravelse til en nabogutt..Han gikk bort så altfor tidlig, 17 år gammel. Men vært preget av sykdom sia fødsel..

Men nå ska resten av kvelden nytes, ungene i seng og mann på brannøvelse, herlige tid....
Klems..

8 kommentarer:

  1. hei.
    så heldig du er da,
    ja nydelig det hage redskap sett ,å til halv pris er du jo kjempe heldig med.
    nydelig klær du har å,blir i skikkelig vår stemning av den.
    huff så trist med begravelse til en så ung gutt.
    ha en fin kveld,
    klem

    SvarSlett
  2. Livet består av både sorger og gleder, det får man stadig en påminnelse om. Jeg synes speilet du fant på finn var kult. Supert å gjøre et kupp i kjøp av hageredskaper for nå er det snart tid for å begynne med hagearbeid:) Ha en fortsatt god kveld, hilsen fru Strøm.

    SvarSlett
  3. Koselig med bursdag..og presanger..

    jammen fikk du mye fint...

    Det pseilet var rå fint..

    Ønsker deg en fin helg..

    klem kerstin

    SvarSlett
  4. Så mye fint, gøy med bursdager! :) Den kjolen var så lekker :)
    Speilet var helt i min stil .)
    Takk for koselig hilsen hos meg :)
    Ønsker deg en flott dag videre og god helg :)
    Klem Anki

    SvarSlett
  5. Gratulerer med overstått bursdag, og god påske til hele huset :)

    SvarSlett
  6. God påske til deg kjære bloggvenn, tross triste dager som du beskriver. Det er viktig å leve hver dag som den siste. Jeg ser du hygger deg også...
    Go-klem fra Hanna

    SvarSlett
  7. Gratulerer med overstått bursdag.. fine ting du har fått:) Tusen takk for at du stemte på meg i spiseplass utfordringen..kjempekoselig:)

    Huff så grusomt med begravelse for en så ung gutt..Livet er jammen urettferdig mange ganger.

    Ønsker deg en god helg

    klem Loppe Leah

    SvarSlett
  8. Så flotte gaver! Man blir aldri for stor til å glede seg over bursdag og gaver...ihvertfall ikke jeg;o) Nå er det ikke lenge til vi kan ut i hagen og bruke hageredskap og kle oss lettere...det skal bli godt!

    Ha en super påske :) (Og takk for koselige kommentarer!) Påskeklem :o)

    SvarSlett