torsdag 11. mars 2010

Inspirasjon til påskedekorasjon...

I helgen var jeg jo i Stavanger en tur hos svigers, og turen ble lagt til akkurat den helga fordi det sku være vår i Skulehuset.... Disse flotte damene lager så utrolig mye fint, kreative damer...Og jeg fikk da handlet noe, men det kommer i ett senere innlegg.
Men inspirasjon var det mye av, Marit hadde laget påskeegg, men med med rede til, og de var så flotte. Så jeg måtte jo prøve å lage noen selv og..Og det første her er stooort..

Blomster som ska tørke..de rosene er så flotte..

Noen nye egg ble det og, så nå har jeg en fin liten samling..


Her er ett litt mindre rede, og jeg tror jammen min kjære mor rapper dette..


Redet her er egentlig en liten krans som jeg brukte, trærne i hagen står langt unna, og var mye snø å tråkke, så det droppet jeg..

Litt størrelses forskjell, men ble fornøyd jeg..

Noen nye blomster har og komt i hus!

Og endelig har jeg fått de blå i hus...ett gammelt krystallglass er vasen dens..



Ellers fikk jeg nå handlet en del i helgen, men det og viser jeg i ett annet innlegg, må dilles litt med..
Ha en flott dag, klemms....

14 kommentarer:

  1. Så utrolig lekkert og utrolig dekorativt!!
    Rosene blir sikkert nydelige når de tørker .)
    Ønsker deg en finfin kveld!
    Klem Anki

    SvarSlett
  2. Så flotte de ble...ligte veldig godt det redet med tre egg i :) FLINK du er :) :)

    SvarSlett
  3. Så flott dekorasjon du har laget i redet. Nydelig!

    SvarSlett
  4. Så fine reder da... Tror jeg må finne fram påskepynt til påske jeg gitt.... Blir jo så inspirert av dere....
    ha en fin kveld. Klem :O)

    SvarSlett
  5. Heia

    Takk i like måte. Knallfin blogg du har. Bordet i gang 2.etg var en super ide da.

    Ha en fin kveld så skrivs vi håper jeg.
    (koselig at du vil følge meg. Inspirerende det ja)

    Hilsen
    Randi

    SvarSlett
  6. Så skjønt rede med egg du har laget... heldig du som har besøkt skulehuset...

    Klem O=)

    SvarSlett
  7. Nydelige egg og flotte kranser:)
    ønsker deg en super helg:)
    klem

    SvarSlett
  8. Helt nydelig og veldig stemning hos deg!
    Klem fra Hanna

    SvarSlett
  9. Hei!!
    Så nydelig påskepynt!! Jeg bor i Stavanger, så takk for tips om Skulehuset:)

    Ønsker deg en fin helg
    Kjersti

    Ps. veldig fin blogg du har!

    SvarSlett
  10. Fine! Får lyst til å pynte egg ,og tørke roser igjen. Har sånn blå tørkesand i gamle kakebokser på loftet. Dei må fram når rosene blomstrer igjen. for det blir vel sommer ein gang vel?

    ønsker deg ei fin helg! klem,

    SvarSlett
  11. Nydelig lekkert... Veldig dekorativt med de flotte eggene i reir! Tror jeg må finne fram påskepynten min og se over hva jeg har :) skulle hatt tid til å sette meg ned å lage litt mer, for jeg tror det er skralt i påskeesken min ;) Ha en strålende fredag. Klem fra Mette

    SvarSlett
  12. Så mye flott påskepynt. Tenk at det snart er påske:-) Våren er herlig!
    Ønsker deg en flott helg.
    Klem Ingrid

    SvarSlett
  13. Så utrolig lekre og dekorativte påske pynt:)!!
    Lekre og inspirerende bilder, påske og våren er en deilig tid på året!
    Ønsker deg en fin helg!
    Klem Linda

    SvarSlett
  14. Så flott! -Og så vakre bilder. Nå er det ikke lenge igjen til påskeferien, får vel begynne å tenke på årets påskepynt jeg også, kanskje jeg også kan få til noe slikt?... reirene var virkelig flotte! :)

    Klem, Ann.

    SvarSlett