søndag 14. mars 2010

Min fangst..

Sist helg var jeg jo en tur innom det flotte Skulehuset i Sandnes. Og de har så mye flott, men jeg som folk flest må jo begrense meg litt avog til.
Men jeg fikk da med noe..
Jeg har leitet lenge etter en fin liten lommeveske til Iphonen min, og jeg fant..jeg fant..

De søteste blonder bak, og ett herlig bilde foran..

Og en lekker liten veske som passer perfekt til endel av mine antrekk samt mobilvesken..

Her og er det lekre blonder..

Er så fornøyd med de begge..

Og i helgen har det vært antik og samler messe her på sørlandet. Dit jeg alltid innom, selv om lommeboken ikke alltid spiller på lag. Men jeg fant den herligste emalje staken ever..perfekt slitt patina, hvit og faktisk litt stor...

Det beste kjøpet mitt på lenge, den er så flott..

Og til slutt ville jeg bare vise frem mitt første Oliventre. Tenkte jeg sku prøve meg, den er nok litt pjusk nå men håper den blir bedre mot sesongen. Fikk halvpris siden butikken pusser opp og da kan jeg jo ikke la sjansen løpe fra. Er ganske stort, og ska få stå på soverommet kjølig frem til mai dagene. Ble ett dårlig bilde men.. Noen som har gode tips til å få dem til å trives gjennom hele året??Tar gledelig imot...

Har noen flere skatter fra antik messen som jeg vil vise litt senerer. Noen gjemt, noen i bilen enda, får tørr ikke ta inn når mannen er hjemme. Tror ikke han blir særlig fornøyd over meg, særs nå som vi egentlig sliter litt og jeg må bli flinkere til ikke å handle over mitt hode. Dette var noe vi ble enige om etter innkjøpet altså, men bare dagen etter, så litt skummelt å vise enda..hihi. Men han er snill altså, heller jeg som har litt dårlig samvittighet og litt feig?

Ha en flott søndag, her stråler sola, men vinden herjer..klems

1 kommentar:

  1. Å sukk mitt hjerte! :)) Jeg skal investere i flere oliventrær nå til sommeren. De er så flotte! Drivhuset er endelig ferdig, og jeg tror og håper at de vil trives der. Kanskje også i lysthuset? Håper det blir vår RASKT! ;))

    Klem, Ann.

    SvarSlett