tirsdag 30. mars 2010

Mitt hus er påskepyntet...

Heisann alle sammen..Har ikke fått laget innlegg sia fredag(bortsett fra igår, men det var jo fort gjort). Her går det i sykdom, begge ungene har falsk krupp igjen. Er til å bli gal av, er så skummelt og slitsomt. Jeg burde snart bli vant med det, men når pusten blir så ille og hosten så ille at de spyr er det ikke lett å slappe av..Kveldene og natta er det verste, og blir ikke mye tid til annet enn bekymring, løping, medisinering og vasking..Nå håper jeg bare de blir friske før helgen, for da får vi nemlig besøk fra Stavanger, og eldste jenta gleder seg kjempe til kusinen kommer. Vi ska på sirkus alle mann og kose oss..
Men her kommer ett bilderas over min påskepynt, rart med det, men påskepynt blir det lissom ikke så mye av...

Dette har dere sikkert sett før, redet og eggene jeg lagde..

Nye perleblomster er på plass..

Og kortet må jeg bare vise ei gang til, det er så nydelig..

Er ikke mye gult hos meg, men disse småfuglene og eggene er herlige!

De er så fluffige og søte..

Fuglereder rundt omkring til fuglene må man ha.



Over den svære tv boksen har noen trollhasselgrener funnet sin plass, og fuglene har inntatt grenene..

Og noen landet visst her og....










Nå i påsken ska vi bare kose oss som best kan tross sykdom. Jeg ska og prøve å få gjort unna litt på symaskinen, lov å håpe...Ønsker alle sammen en flott påske uansett hva den måtte innholde..klems....

5 kommentarer:

  1. HEI♥
    Kjempe fint du har pynta☺☺
    Utruleg vakre bilder!I LOVE♥
    Uff...,ikkje kjekt når dei små er sjuke..
    Håper det snart er over..
    Ønsker deg og ei fin og god påske♥♥
    KLem frå Astrid☺

    SvarSlett
  2. Hei!
    Så fint du har pyntet! Her har fortsatt ikke påskepynta kommet fram, kanskje lete den fram nå snart?
    Håper dine søte små blir friske og at dere alle får ei fin påske

    SvarSlett
  3. Syns du har mye fin påskepynt eg!
    Håper barna blir snart friske.

    Håper dere får ei FIN påske.
    Klem fra Mira.

    SvarSlett
  4. Så koselig du hadde gjort det :) :) Håper barna blir friske...kjipt og høre at de må gjennom dette en gang til,dakkars små søte tuppene våre.
    Gi en stor kos fra Tante fjase hi hi

    SvarSlett
  5. Takk for hilsen!
    Ja, mange muligheter, men samtidig en del begrensninger med tanke på plass!!
    Mye fint å finne ja.
    God påske til deg også
    Kristin

    SvarSlett