fredag 19. mars 2010

O herlige helg...

Endelig helg..Helga skal nytes fullt ut, ingen voldsomme planer, vi tar den som den kommer. Imorgen har jeg bursdag, og jeg kjenner jeg gleder meg. Ingen planer for noe selskap denne gangen, helt rolig med bare familien. Vi ska kose oss og finne på noe gøy sammen med ungene, er ikke hver helg vi har fri sammen, og jeg synes det er litt kjekt å finne på noe sammen når man først har muligheten. Og mulighetene er mange, så vi får se..

Rosene mine står faktisk ganske så fine enda, de har stått i 2 uker nå..Men må nok skiftes ut med noe mer påske rettet neste uke..

Vi har idag hatt en meget rolig morgen, vært å handlet oss en bedre forkost/lunsj..Jeg er ikke akkurat noe frokost mennesk, må ha ett par timer før jeg inntar mat. Er så kjekt nå som det er billig med ferske reker, 59 kr kiloen på rimi. da handler jeg så jeg har litt forkost og kvelds i helgen. Frokosten ble inntatt med Cola, den var etterlengtet og smakte himmelsk..

Og til kvelden blir colaen byttet ut med en kald Cider..og litt maling att åt..


Ha en flott helg folkens, klemmer fra meg...

21 kommentarer:

  1. Kjempe herlig, Kristin :) Så deilig med en rolig helg uten planer.. Å atpå til ha bursdag! Du må kose deg og nyte helgen!

    Den frokosten så deilig ut du :)

    God helg til deg og dine, og gratulerer med morgen dagen :)

    Klem fra meg

    SvarSlett
  2. Hei Tittin:)
    Trodde jeg skulle få en innvitasjon til bursdags kake og kaffe :)Sånn som alle andre år...kan jo ikke ha budsjett på bursdagen vel hi hi...
    Du får kose deg masse,har lagt inn cideren i kjøleskapet selv,og nytt bilde er jeg godt i gang med :) så dette blir koselig... :)
    Skal nyte helgen helt til siste minutt :)
    Ringer deg i morgen og gratulerer deg med dagen.
    Klem fra meg

    SvarSlett
  3. så deilig dte høres ut... man føler seg rik å en hel helg ligger der uten planer..!
    find ebilder...
    klem og lykke til m dagen...

    SvarSlett
  4. Mmmm reker så godt ut! Kanskje me kjøper i morra. Gratulerer med dagen i morra, kos deg masse.

    Gruer og gleder meg til lamminga, mye som kan gå galt.

    Ønsker deg ei superfin helg, og fødselsdag.

    Klem,

    SvarSlett
  5. hei på deg.
    koselig helg du får med familien,
    deilig å ta det med ro å.
    nå er våren her for fullt.
    ønsker deg en fin fredda
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  6. NYYYT helga di akkurat som du vil♥Foe du har bursdag♥
    Gratulerer med dagen i morga☺☺
    Å du for eit kjempe herleg kjøkenbord!
    Godklem frå Astrid♥

    SvarSlett
  7. Rosene stått i 2 uker?? utrolig, det har jeg aldri opplevd.

    ang sola så ligger jeg altså bare 20 min noen få ganger i året.. Da holder jeg på å renne vekk..
    Så jo voldsomt ut sånn som jeg hadde skrevet det..
    Men nå har jeg iallfall litt farge til bryllupet vi skal i i morgen
    Ha en herlig bursdag.. koselig å gjøre noe sammen med fam..

    Klem Marianne

    SvarSlett
  8. Mmmmm....sjømat og alkohol!Glad helg!Lykke til med romantikken hos deg og!Hahaha!
    klem,Janne

    SvarSlett
  9. Å, det såg ut som ein god frukost ;-). Og den colaen var sikkert fantastisk ;-D.Høyrest ut som du har ei koseleg helg framfor deg.Gratulerer med dagen i morgon!

    SvarSlett
  10. Bursdagsklem på forskudd ♥

    SvarSlett
  11. GRATULERER SÅ MYE MED DAGEN I DAG! Håper du får en vakker dag med mye glede. Det fortjener du. Du virker som en flott dame med masse å gi og jeg suger til meg alt du skriver og gir av deg selv. Takk for du finnes i denne bloggverdenen. Klem fra Elin ♥

    SvarSlett
  12. Gratulerer så masse med dagen, gode venn!! Unner deg en flott dag med familen - høres ut som om kos-planene er klare! Så deilig å unne være sammen og skape gode minner - bare ta det med ro:o)
    Bursdagsgaven fra meg til deg må bli en klem med ønske om herlige dager fyllt av masse kos og varme fremover:o)))
    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  13. Heia søta ! Grattis med bursdag :))) Håper du får en superflott helg . klem fra Langenes .

    SvarSlett
  14. Grattis med dagen kjære du :-)

    Håper du får en suuuper helg !
    klem, Nostalgia

    SvarSlett
  15. Gratulerer så masse med dagen:) Håper du har hatt en fin dag og nyt resten av kvelden og helgen!! ♥ Nydelig kjøkkenbord du viser, ahhh!! Klem monica

    SvarSlett
  16. Gratulerer så masse med dagen!!! Håper du har hatt en strålende dag med familien :) Fått noe fint? ;) Go'klem

    SvarSlett
  17. Hei i helgen. Takk for hyggelig kommentar. Du vet det varmer allllltid. Håper rekene smakte. Det er noe av det beste jeg vet, og særlig om sommeren når jeg kan sitte ute på en kai og hive skall til måkene. Ikke så alt for lenge til. Gratulerer med dagen i går.

    Klem
    Randi

    SvarSlett
  18. mmm, det så godt ut. Gratulerer så mye med dagen som var! :)

    Mange klemmer fra Maia

    SvarSlett
  19. Så herlig med bursdag!! Gratulerer med vel overstått får jeg si .) håper du koste deg masse og fikk mye fint :)
    Så godt med reker! *mums*
    Ønsker deg en flott uke!
    Klem Anki

    SvarSlett
  20. Det ser ut til at du har kost deg masse i helga! :) Gratulerer med vel overstått!

    Klem

    SvarSlett