tirsdag 23. mars 2010

Tusen takk......

Heisann...Tusen millioner takk for gratulasjoner til min bursdag..Det varmet godt i mitt hjerte!!
Vi hadde jo ingen planer for helgen som var, men gjett om det ble planer..
Vi rakk innom påskemarkedet på Randesund Lysstøperi, og på Annas Rom fikk jeg handlet litt for bursdagspenger(viser senere hva..). Metrolekeland ble besøkt, og ungene var i hundre og ti. Lørdagskvelden(natten) ble tilbragt hos min tante Renates Skrik..(ta en tur innom henne da vel) Vi hadde cidere og lerret som tema, og nattetimene ble laaange, og våknet jo seff altfor tidlig på søndag. Er ikke lett når man ikke er vant med å stå opp tidlig, tror kjære tante syntes det var en ugudelig tid å stå opp, hihi... Itillegg til dette rakk jeg og faktisk å klippe en annen tante av meg, slik kan det gå når man har gått frisørskole og delvis læretiden, men det er ett annet kapittel...

Men nå har jeg jo hatt bursdag, og da må jeg jo vise frem litt av gavene jeg har fått!
Av min kjære pappa(som forresten glemte selve dagen min, og boten ble årskort i dyreparken, hihi..) fikk jeg lurt denne ut av..

Lyse krone til stua trengtes, og siden vi har en liknende i spisestua ble denne helt topp. Den er fra Jeanne Dàrc Living(mitt yndlingsmerke), og jeg bare elsker den....

Og av min kjære bror fikk jeg denne urnen, faktisk to fikk jeg...Disse er kjempe flotte og store, og utrolig billige(150kr). Jeg har tenkt på de lenge, men med kjøpeforbud så ble det bursdagsønske....


I det siste har det vært mye inspirasjon å hente til påsketider, det liker vi..Disse eggene med blomster i er bare så herlige, ideen fikk jeg fra ei herlig dame med denne herlige bloggen Charmerende gjenbruk....

Noen blomster har jeg hengt til tørk, mens i mellomtiden står det friske blomster i de..



Har ikke hatt tid til mye data i det siste kanman si, selv om jeg har masse å blogge om...Idag fikk jeg vasket bilen for første gang hjemme, og med det erklærer jeg våren for kommet..Sandkassen til ungene ble tatt i bruk for første gang i år, deilig...Flott vær, men litt vind. Ikveld ska jeg på party, det ska handle om barneklær..Jeg er spent, men ingen forventninger..
Ha en flott dag videre alle sammen, klems...

8 kommentarer:

  1. hei på deg
    ååå så nydelig lampe fra jdl,den likte jeg veldig,å urnene dine å,herlige,
    kjekt med fødselsdag.
    ønsker deg en fin kveld.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  2. Gratulerer med dagen som var :D
    Så mykje fint du har fått! Lysekrona var jo berre såååååå nyyyydelig!
    :o)

    SvarSlett
  3. Grattis med dagen som har vært og med stiiilig lampe. Vårstemning på din kant høres det ut som. Kos deg på party ikveld:)

    SvarSlett
  4. Åh jeg fikk ikke med meg at du hadde bursdag da, men grattis med overstått.Mye fint du fikk.
    Takker så mye for hyggelig kommentar.

    God natt

    Klem

    SvarSlett
  5. :) lurer på om det er mangel på søvnen på lørdags natten som fikk meg i dårlig form hi hi... Gøy at du fikk så mye bruker vennlige gaver :) Heldig du som får gaver til alle bursdager, jeg får påkker hvert 5 år ..ja ja... så i år er det ingen gaver på meg. Takk for en fin lørdags natt,har vel skrevet det før..men må si det en gang til
    Nå er det natta for min del :) :) håper forkjølesen går kjapt over
    KLEM

    SvarSlett
  6. ÅÅÅ så nydelig lysekrone..gratulerer så masse... så fint at du fikk denne da..

    De urnene har jeg også..kjempefine er de..

    Klem Kerstin

    SvarSlett
  7. Gratulere så mye med overstått:) så mye fint du har fått:) gledermeg til å se hva du kjøpte på annas rom:)
    ønsker deg e fin dag!
    Klem

    SvarSlett
  8. Gratulerer med dagen på etterskudd Kristin.
    Har letet lenge etter sånne urner (som du fikk av Thomas), kan jeg få lov til å spørre hvor de er kjøpt?
    Ha en strålende dag videre.
    Hilsen Helene

    SvarSlett