onsdag 24. mars 2010

Våren inn og Lene Bjerre..

Kranglete dager er slitsomme, og akkurat idag har minsten vært kranglete, ikke minst jeg..Til slutt ble det så mye for henne at hu ble fornærmet og sovnet på sofaen i ren utmattelse etter å ha trassete leeenge. Dakar lille klompen min...Men fredelig en stund, det ble det. Og humøret fikk ny og bedre form etter en liten lur(hu har egentlig sluttet med slikt på dagen)..

Idag vil jeg vise frem det vakre vaskefatet og muggen fra Lene Bjerre, dette fikk jeg av min mor til min bursdag. Lene Bjerre har mye fint, mye jeg kunne tenkt meg..



Den har lekre linjer på hanken..

Den har lekre bølger/riller i muggen..

Og begge delene er gedigne og tunge...

Så har jeg plukket med meg inn litt vår fra hagen..

Og siden de lukter så herlig og har hatt vaskedag har jeg plassert dem litt rundt omkring..

Det er fra en flott busk i hagen som naboen forteller meg navnet på hver sommer, men som jeg glemmer..Den blomstrer april/mai, og er grønn resten av sesongen.




Sitter her å titter på mine herlige barn som leker så fint på gulvet med sin pappa..Er ikke lenge til minsten blir stoor, føler jeg nesten kommer til å savne den hengende bleierompa, den er så herlig...Hu strotrer rundt med ett baby språk som jeg og vil savne..

Ha en flott kveld alle sammen, klems...

14 kommentarer:

  1. hehe litt krangling må til vettu :o)

    Sååååå nydelige bilder da !!! :))))))

    SvarSlett
  2. Blæ...Krangling er det værste!
    Men du...,sååååå lekre bilder du viser!Heeerleg inspirasjon♥Takk♥
    Klem frå lisje meg♥

    SvarSlett
  3. Dager som dette kan vel de fleste småbarnsforeldre kjenne seg igjen i:o)
    Du så lekker det settet var! Helt nydelig sammen med blomstene:o)
    Skulle gjerne visst navnet på treet du har hentet greinene fra - så flotte de var:o)
    Har en liten hilsen til deg i bloggen min:o)))
    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  4. Dakkars lille snuppa,he he litt deg også... :)Synes jeg ser henne hi hi..
    Kjempe fin gave du fikk av din mamma,hun er utrolig snill med deg.
    Må hilse så masse til henne og si det :)
    Klem :)
    Ps håper du ikke blir smittet av meg ja :):)

    SvarSlett
  5. Åå så nydelig det settet var, og så deilig å kunne ta inn litt vår. Ja du vil nok savne den lille stompen.

    SvarSlett
  6. Så herlige bilder du viser!
    Kjempe fint!
    Litt krangling må til inni mellom vetdu.. :)

    Ha en fortsatt fin Onsdag!
    Klem

    SvarSlett
  7. Nydelig sett du har fått. Og ja, nyt riktig godt dagene med stumpen, for tiden går kjempefort. Plutselig sitter du som bestemor og nyter barnebarnas stumper. Det er ennå større, for da slipper du å ta krangledagene.... Hehe.
    Klem :O)

    SvarSlett
  8. Oliventreet mitt er uekte.. Jeg har heller ingen grønne fingre :)
    Så derforble det et uekte et på meg :)

    SvarSlett
  9. Her har vi også hatt en heftige runde med trass i dag. Merkelig at disse små som vi elsker over alt på jord er i stand til å irritere vettet av oss også... :)

    SvarSlett
  10. Det høres ikke ut som du blir tynget av alderen. Du høres riktig så fornøyd ut - og det er flott!
    Gratulerer med dagen som var. Supre gaver du har fått.
    Rart å se så mange bloggere med lik smak. Godt vi finner likesinnede her.
    Jeg har venninner som ennå liker tunge møbler og turkis duker. Det er til å få høneskinn av.

    Ønsker deg ei flott påske. Håper vårværet setter inn!
    Klem Marit

    SvarSlett
  11. kjempeflott :)
    å du, litt krangling skal det vell være? hæ? hehe..

    ser du har hatt bursdag :) så grattis me den :)

    etter ei hard uke e det fint å være telbake i bloggverden.. Stor klem fra susanne!

    SvarSlett
  12. Wow, beautiful pictures and a very inspirational page

    SvarSlett
  13. Ha ha, litt kranglet skal man være :) Dakar lita .) og deg også hi hi! :)
    Sååå nydelig, Lene Bjerre har mye fint synes jeg også! :)
    Ønsker en flott påske!! :)
    Klem Anki

    SvarSlett
  14. Heisan!
    Hehe, bleien forsvinner, men de kranglete dagene gjør det ikke... Jaja, slik er livet med barn. Herlig, men også slitsomme.
    Nydelig vaskesett du har fått deg.

    Klem

    SvarSlett