torsdag 8. april 2010

Award..tusen takk....



Tusen takk for herlig award..Har ikke bare fått den av en, men av tre kjære bloggere..
Renates Skrik
Landligehjem
Villa Klaraberg

Jeg takker dere alle sammen. Beklager at jeg er litt treg i avtrekkeren, tiden strekker lissom ikke til om dagene...Men jeg ska skjerpe meg, hihi..
Med awarden følger det å fortelle 7 ting om seg selv...

1. Elsker hjemmetilværelsen med barna..
2. Må ha noe kreativt å jobbe med hele tiden..
3. Liker godt å være sosial når anledningen tilbyr seg.
4. Shoppoman til tusner, hihi..men ikke nødvendigvis nye ting, men gamle skatter..
5. Har begynt å like symaskinen etter noen omganger med retta og vranga..
6. Blogging har blitt en stor del av mitt liv, og jeg elsker å titte innom de mange vakre bloggere...
7. Ellers er jeg en meget utålmodig person, som oftes sku gjort alt igår, helst..

Jeg sender denne awarden videre til 7 andre blogger, men er mange flere som sku hatt den!!!

Blåveispiken
Cosmos
Det lille ekstra
Fru Lunas Drømmefabrikk
Guttemamma
Hjemme best
Solbergets mange prosjekter

Jeg vil absolutt anbefale alle som titter innom å sjekke ut disse herlige bloggerne om du ikke har det fra før..
Nei, nå må jeg prøve å få jobbet litt mere. Mer om hva jeg jobber med litt senere..
Klems til alle.....

13 kommentarer:

  1. En glede å gi den til deg, så velfortjent!ღ
    Så heldig du er som har fått 3 stykker, men som sagt over, det har du fortjent!!ღ
    Ønsker deg en toppen torsdag!!
    Klem Anki

    SvarSlett
  2. Hei hei :-)
    Jeg ville bare si at jeg syntes bloggen din er kjempe fin :-) Og gratulerer med 3 stykker - stilig!
    Klem klem

    SvarSlett
  3. Gratulerer til deg,kjære Minka og TUSEN takk for at du valgte meg....ble glad:-)
    klemmer

    SvarSlett
  4. Gratulerer så mye med hele 3 awarder! Det fortjener du ja!!! Er så koselg å følge deg ;) Og tusen tusen takk for videresendingen, det hadde jeg ikke ventet! Kjempekoselig :o) Ha en super duper dag i det herrrrlige været. Stor klem

    SvarSlett
  5. Hei :)
    Tusen takk for hyggelig hilsen som du har lagt igjen inne hos meg!
    Ønsker deg ei riktig god helg!!!

    Hilsen Eva

    SvarSlett
  6. Tusen takk snille du og gratulerer så mye selv med award!
    Håper du har hatt en fin påske! Jeg likte veldig godt påskepynten din :)

    God helg!!!

    Klem Linda

    SvarSlett
  7. Morro å lese 7 ting om deg... Og hjemmetilværelse med barna, det hørtes ut som noe å nyte ja :)
    God helg...

    SvarSlett
  8. åå så gøy med malekurs da!! .) Men jeg forstår at det er leit å gå glipp av vårens første loppis... vet ikke om det er noen trøst men det kommer flere ;) Håper du fikk amnge nye tips ang. maling! Gleder meg om 14 dager da kommer det en dame og skal vise ny acryl maling som ikke tørker like fort ;) Har du hørt om de før eller prøvd?
    Ønsker deg en superfin dag!ღ
    Klem Anki

    SvarSlett
  9. hei på deg.
    å ser at du har sendt meg en adward,det varmer mitt hjerte,tusen takk,
    nydelige dager vi har nå,med sol å blå himmel,å det vil visst vare..
    ønsker deg en herlig søndag vidre.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  10. Såå gøy å lære, ja det er veldig vanskelig med acryl.. tørker litt for fort synes jeg .)
    Jupp, jeg skal skrive til deg når jeg har lært litt om de og hva de heter :)
    Ønsker en flott ny uke!♥
    Klem fra meg

    SvarSlett
  11. Hei ! ♥

    Gratulerer med award ! :)

    Titter innom for første gang, fant deg
    hos NIB. ;) Du har en utrolig flott blogg
    syntes jeg. ♥ Har skrollet meg nedover og
    sett masse inspirerende og vakre bilder. ♥

    Ha en nydelig mandag ! ♥

    Klem Anette

    SvarSlett
  12. Hei..hyggelig at du vil være med i min give-away. Ønsker deg lykke til;o) Klem fra Maliva

    SvarSlett