onsdag 28. april 2010

Loppis funn før og etter...

I helgen var jeg på mitt første loppis i år..Det er ett årlig loppis som jeg ikke har vært på før, men gjett om jeg blir gjenganger der hvert år. Mange skatter til latterlige priser. De hadde og korps, ett litt spesielt gøyalt ett som opptredde mens folk ventet på at det åpnet. Folk løp som gale, og jeg visste ikke hvor møbel avd var, men så noen flotte kurver jeg ville ha. Men jeg kan angre dypt på at jeg ikke fant møbel avd først. Så i etterkant at der var ett stort dobbelt antik vegghengeskap, ett slikt som vanligvis ville gått for flere tusen kroner..Og den latterlige prisen var 150 kr...Sykt, jeg orket ikke ta bildet av en ei gang, for jeg ble så irritert på meg selv,hehe..

Men her er en kurv som jeg vil bruke til å oppbevare malingen min i, til den nette sum av 10 kroner.....


Og her var en annen søt liten kurv som ska romme duker og blonder...hele 5 kroner var prisen..

Og selvfølgelig måtte det spraymaling til....

Denne ble hvit..

Og sjenken dere ser her fikk jeg for 170 kroner,hihi..Ble ingen før bilde da jeg er utålmodig og begynte å male første strøk samme dag,hehe..Den ska få noen strøk til, bli litt slitt og en tekst eller noe slikt må på..

Og denne ble grå med blonder på...



Igår ble jeg endelig ferdig med ett bilde som jeg har stått fast med i noen dager..Men det er hemmelig frem til utstillingen..Kan jo ike vise alt frem før heller,hihi..
Regnværet er bare hjertelig velkommen her idag, da får jeg gjort fornuftige saker inne uten dårlig samvittighet. Og barna ska til bestemor ikveld, så ikveld er det masse arbeid på planen. Igår fikk jeg ikke lagt meg før 0300, så er litt redusert idag, og tror ungene merker at lunta er litt kort,hihi..
Ha en herlig onsdag uansett hva den måtte bringe..(og negla holder fortsatt,hehe)
Klemmer fra meg....

17 kommentarer:

  1. So lekre dei vart etter spraying☺
    Hehe, kjenner meg igjen i: øy eg gløymde ta før bilde☺ Utolmodige sjeler☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  2. KJEMPE lekkert :)
    SÅÅ fint, og for en billig penge..For edt liker vi :)

    Ha en fin dag!
    Klem

    SvarSlett
  3. ååå det ble berre lekkert!! Elsket den fine gårfargen på kurven og blondene sammen. Gleder meg til å se sjenken ferdig. klem monica

    SvarSlett
  4. Kjempefine loppekurver! Ble flotte etter en runde med spraymaling.
    Ha en fortsatt fin dag

    SvarSlett
  5. men så fint, så fint...
    det gjelder å se gull i gråstein! har en make puknik-kurv, fikk et annet preg nå, ja...
    klem og tusen takk fro titten!
    magny

    SvarSlett
  6. Så bra det ble! Kjempekoselig med den blå kurven..fin farge:) Så irriterende med det skapet! Sånt no forsvinner jo med en gang..

    Ha en fin kveld

    SvarSlett
  7. Kjemepfine lopper du har fått det, de ble rålekre med litt maling alle sammen! :)

    SvarSlett
  8. Wow - så flotte de ble!

    Ha en fin kveld!
    Klem

    SvarSlett
  9. Så utrolig lekre de kruvene ble etter at du malte de! Og så herlig skjenk:)

    SvarSlett
  10. Wow, ble utrolig lekkert! Så gøy med sånne funn.

    SvarSlett
  11. Nydelig det du har gjort med loppis funnene ! Har selv sprayet massa kurver, får aldri nok kurver jeg !

    SvarSlett
  12. Heisann, for en flott og inspirerende blogg jeg kom over i kveld da! Virker som en skikkelig kreativ jente du;-) Flotte bilder du maler og så flink du er til å se potensialet i loppisfunn og andre skatter! De kurvene ble flotte med et malingsstrøk, fint med blonder på hanken;-)

    Har lyst å "stjele" litt ideer her inne hos deg, egger meg til som følger jeg;-)

    God onsdagskveld!

    SvarSlett
  13. Så vakre korgene blei!!! :) Du er superflink til slikt! Ynskjer deg masse energi ig kreativitet!

    Ha ein fin kveld,
    klem frå Elin :)

    SvarSlett
  14. WOW! Digger kurver, den første var bare helt elsk! Og så billig! Loppisene her i Oslo tar seg alt for godt betalt, synes jeg. Liksom ikke så moro da!

    Aner ikke hvor tallerkenene/ fatene er fra, kanskje fra samme butikk? Men de er dyre sikkert om de er derfra! Ellers er det sikkert mulig å gjøre noe slikt selv, tror du ikke?

    Klemmer fra Stine

    SvarSlett
  15. For en forvandling - de ble nydelige!!

    Og du- så flink du er å male:)

    SvarSlett
  16. Rart hvor forandret ting blir med litt annen farge. Lekkert. Måtte le litt av innlegget under. Hi hi synes jeg ser deg ved branntomten ordener og skrur. Tøft.

    Ha en god natt.

    Klem
    Randi ZzzzZZZzz

    SvarSlett