fredag 2. april 2010

Påske utfordring...

Nå har jo Nib påskeutfordring, og det gir meg igjen muligheten til å vise frem påskepynten. Vi har nå hatt påske stemning lenge her i hus, eller jeg hvertfall...

Selv lagde egg er ett must for meg, noen nye hvert år, gir fin samling etterhvert..Og korset er jo ett symbol i påsken enten man liker det eller ikke...

Her er ett annet egg, dette da dekorert med familiemedlemmer som dessverre ikke er med oss lengre...En fin måte at ta vare på minner på..

Og noen av eggene må jo ha ett rede, og her er mitt!!



Disse egge lysene er bare herlige og brenner så fint.

Blomst i ett egg, vakkert og dekorativt. Ideen kommer fra Charmerende gjenbruk..

Gåsunge kvister hører påsken til, og ingen unntak hos oss.

Hvite duer er og ett flott symbol som jeg synes passer fint i mange høytider..


Små og større stilben med forskjellig påskepynt..

Og ikke minst, påsken for oss er bare kos og late dager!!


Vel, dette var mitt bidrag i denne runden, var mange flotte innlegg..klems..

27 kommentarer:

  1. wow, så lekekrt!

    fortsatt god påske

    klem beate

    SvarSlett
  2. Ja dette innlegget må du bare legge inn på NIB !!! Skikkelig lekkert det fugleredet :))
    Og nydelige egg..

    Klem,Kari

    SvarSlett
  3. Utrolig mye lekkert,Minka!! OG den lysekronen...wow!!
    klem

    SvarSlett
  4. Herlige innlegg. Du hadde virkelig funnet og laget til mye fint!

    SvarSlett
  5. Du fikk deg med på nibs påskepynt utfordring ja :),så du var forvirret da du ikke hadde fått med deg denne utfordringen.Masse fint her,ha en flott dag.

    SvarSlett
  6. Ååh her var det mye fint!! :) Vakkert og inspirerende!!!
    Takk for koselig hilsen hos meg :)
    Ja, det er så gøy å lage sammen med barna!
    Det går sikkert bra, man rekker jo ikke lt heller :)
    Kose deg videre i påsken! .)
    Klem Anki

    SvarSlett
  7. Lekkert pyntet på alle bildene.Lysekronen er virkelig flott.Fortsatt god påske.Klem

    SvarSlett
  8. Utruleg masse fint du har pynta med til påske!
    Utruleg masse herleg inspirasjon å hente her hos deg♥
    Nyt siste del av påska i lag med dei du er glad i♥
    Godklem frå Astrid☺

    SvarSlett
  9. Nyyydelig påskepynt!!

    Klem klem
    Anette:)

    SvarSlett
  10. Så nydelig innlegg, med påskepynt helt i min smak:) Ahh!! Hihi, jeg er ikke så god på slikt, men håper på det går fint å ha oliventreet i stuen nå, temperaturen er jo litt mer stabil nå og mest sannsynlig kommer vi ikke ti å fyre mer, dete r vvel et værste med en slikintens varme. Må bare passe på det litt og ser jeg det ikke går så flytter jeg det ned igjen. God klem fra Monica

    SvarSlett
  11. Hei....ja her hos deg var det virkelig KOS....Takk for titten og fortsatt fin dag til deg fra Maliva

    SvarSlett
  12. Vakker påskepynt! Legger meg til som følger her!

    Ta gjerne turen inn til meg du også ;)

    SvarSlett
  13. Så lekre bilder!! Likte taklysestaken din veeeeldig godt! Ha en fin kveld. Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  14. Så mye flott du har laget til påske ! Du er ei utrolig flink og kreativ dame :-)

    Ønsker deg en fiiin kveld !
    klem, Nostalgia

    SvarSlett
  15. Så mye lekkert! Du er jo så FLINK ;) Syns det er så søtt med KOS bokstavene dine :o) Klemmer fra meg

    SvarSlett
  16. Så masse fin pynt, og nydelig dekorerte egg!!! Tusen takk for koselig helsing på min blogg:)

    SvarSlett
  17. Så fin påskepynt du hadde laget! Likte godt bloggen din! Mye fint og kreativt!
    Nyt den siste dagen av påska!
    Hilsen FRIEblonder

    SvarSlett
  18. Innom for å takke for herlige kommentarer hos meg, så koselig skal du vite .)
    Ønsker en flott avslutning på påsken! :)
    Klem Anki

    SvarSlett
  19. Nydelig påskepynt!! Og hyggelig å komme tilbake til bloggen din igjen:) Nå skal jeg kose meg med resten jeg har gått glipp av mens jeg har vært borte ;)

    SvarSlett
  20. Så nydelig du har pyntet til påske !
    Lekkert, Minka :)

    SvarSlett
  21. Oi, så herlige bilder..kjempefine påske-egg og ellers lekker pynt, ja :)
    Takker for koselige kommentarer inne hos meg
    Ha en fin tirsdag
    Klem

    SvarSlett
  22. Takk for hyggelig hilsen hos meg! Så fine ting du har laget, ser nydelig ut hos deg!! Ha en fin uke ;) Klem fra Gry

    SvarSlett
  23. Det er en Award til deg inne hos meg. Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  24. Heisan, har en liten ting til deg hos meg :)
    Klem Anki

    SvarSlett
  25. Oi, masse fin påske pynt der ja...!!! :D Min stemme går herved til deg... ;) Hi hi

    Klemmer fra Malin Virginia ♥

    SvarSlett
  26. Hei, har en liten ting til deg hos meg :)
    Glad i deg :)
    Klem Renate

    SvarSlett