søndag 2. mai 2010

Før og etter og litt til...

Hos min kjære mor har det stått et stativ til sengeteppe ol....Det var gammelt og ekstremt skittent. Jeg har masa om å arve det ei stund uten hell. Men nå som jeg snart ska være med på utstilling fant jeg en måte å bruke det på å sku få låne det. Vanligvis liker jeg ikke gjøre så veldig mye med gammle saker som har en flott patina. For det var en flott patina på den, men var og ett tykt lag med skit som ikke gikk bort ved vasking, og flasset litt vel mye.
Jeg tok oppdraget med å pusse den opp, jeg ska jo arve den ei gang i fremtiden...

Her er bilde før, litt dårlig men i hu og hast..

Den har blitt skrapet, pusset, vasket, malt, skrapet,pusset og vasket med malingsklut..Mye arbeid for at den er nesten kliss lik før,hehe. Men nå er den ren og flasser ikke, og ser gammel ut som den ska..Her har den sin rette oppgave, ett gammelt overlaken henger over..




Men jeg ska jo bruke den på utstillingen min til noe helt annet..Jeg ska jo ha litt barneklær med meg, og i mangel på ett flott klesstativ fant jeg jo ett flott alternativ..hihi...

Her er og en "liten" smakebit på noe jeg har sydd..



Litt blomster med deilige farger må inn idag..Her skinner sola..




Ha en herlig søndag alle sammen, håper sola vil skinne på dere alle..Takk for nydelige kommentarer og nye følgere, kjempe gøy...
Klems....

13 kommentarer:

  1. Å woooow!
    Så stilig!Kjempe lurt å bruke det til klesstativ da;)
    Er heilt imponert over dei lekre barnekleda du har sydd!
    Du er sååååå utruleg flink!
    God søndag♥
    Klem frå Astrid:)

    SvarSlett
  2. Å so stilig stativ!! Slikt har eg og so lyst på! Heldig som skal arve det☺
    Og so smart og fint å bruke til klestativ!☺ Du syr jo dei finaste kjolane♥

    Håpe du har ein fin søndag☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  3. Så stili den var!! Skjønner godt at du maser litt om å få arvet denne :))

    Å di flotte barneklæra. Imponerende!
    Ha en fin søndag!
    Klemmer

    SvarSlett
  4. Kjempestilig stativ du har da... liker også den gamle patinaen best...

    og så herlig blomsterbukett..

    klem Kerstin

    SvarSlett
  5. Så utrolig stilig det stativet var. Passer til det meste, skulle jeg tro. :) Fint er det iallefall.

    Du har jo vært skikkelig heldig på loppis. Så fine kurver, og så kjempefine de ble i hvitt.

    SvarSlett
  6. Veldig fint stativ! :) Og så flink du er til alt mogeleg! Kjolane var kjempesøte! Lykke til på utstillinga!

    Ha ei flott, ny veke!
    God klem frå Elin :)

    SvarSlett
  7. Utrolig fint,så heldig du er!!

    SvarSlett
  8. Få fine klær :) Dette blir bra,vet du :)
    Blomstene var kjempe nydelige :)
    Klem fra meg til deg :):)

    SvarSlett
  9. Det stativet var veldig fint. Åh et sånt kunne jeg tenkt meg på badet. Og guri hvor flink du er å sy. Imponert :)

    Ha en deilig søndag du også.

    Klem
    Randi

    SvarSlett
  10. Åååå dette var et nydelig gammelt stativ, gitt! Ikke rart du vil arve dette! Det finnes så masse fint å pynte med både ute og inne. Skulle bare hatt mye mer plass!!!
    Du er bare utrolig flink å sy! Skulle ønske jeg klarte å sy noen kjoler også. Tror jeg må prøve meg på noen snart. Har et par nieser som bare elsker kjoler!
    Ønsker deg en flott uke.
    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  11. Wooow!!! Du er jo bare utrolig flink!!! Jeg er skikkelig imponert over hvilken "tusenkunstner" du er! Og lekkert stativ :) Genialt å bruke til klesstativ! Ønsker deg en strålende kveld! Klemmer

    SvarSlett
  12. WOW!! Nyyyydelig! Den var skikkelig fin!

    Kjempeflotte klær til utstilling :))

    Ha en finfin kveld og ny uke!

    Tove

    SvarSlett
  13. Det var kjempe fint :)
    Nydelig!
    Heldig du er :)

    Ha en fin natt :)
    Nattaklem fra meg! :)

    SvarSlett