onsdag 5. mai 2010

Før og etter....

Sist loppis fikk jeg kjøpt denne sjenken til 170 kr..Den var da helfuru, men så utålmodig som jeg er, malt jeg første strøk samme dag. Så derfor er før bildet med ett strøk..hehe.

Men etter 3 strøk, skarping, pussing, vasking og malt over igjen med en klut, ble den slik...Temmelig slitt, akkurat slik jeg liker det...

Pletter i luften er nydelig, og jeg har klart å holde liv i dem i over en mnd..


Norgesglassene kommer man ikke unna, mine er fylt med telys..

Hjerteranker må ha sin plass..

Denne gamle ølflaskeholderen kjøpte jeg billig for lenge sia, den mangler hank, men det gjør ikke noe...

Litt stæsj må til..





Og sjekk disse tallerknene/plantefatene...De er rå lekre i betong, de finnes i en str større med litt mer krams på kantene, men de ble for store for hylla mi dess...

Digger...

De gjør seg så fint..



Oliventreet mitt ser litt pjusk ut..Den ska snart ut håper jeg..Litt stor for stua mi.


Akkurat nå nyter jeg noen timer helt fri fra både mann og barn, det er sjelden vare..Jeg koser meg sååååå,hehe...Kjenner jeg meg rett blir det sikkert noe mer omrokering på pynten på sjenken,hihi..
Ha en flott onsdagskveld alle sammen, klems..........

34 kommentarer:

  1. wooooow !! For et kupp den ble jo bare helt utrooooolig skjønn den kommoden !!!!
    :)

    SvarSlett
  2. Oioioi, UTROLIG FLOTT!!! Å til 170 kr, det kaller jeg kupp det!!! :)

    Tallerknene var også råfine! Har pusset opp en tallerkenhylle selv, som venter på og komme opp på veggen. Men har ingen tallerkner til å ha i den. Kan jeg spør hvor disse er å få tak i?

    Klemmer!

    SvarSlett
  3. Så fin den ble :)
    JAAAAAaaa hi hi... har fått med meg Thillas selskap... 12 mai kl 15.00 :):)
    Klems

    SvarSlett
  4. Gratulerer med et flott resultat.Denne skjenken likte jeg veldig godt og nydelig pyntet.Ønsker deg en fin uke.

    SvarSlett
  5. den var virkelig vakker og helskjønt pyntet. Nydelig!! Snakk om kupp da, på loppisene jeg har vært har det virkelig ikke vært så mye lekkert at det gjør noe. Men det varierer nok veldig. Klem Monica

    SvarSlett
  6. Du var FANTASTISK heldig med den skjenken!! Så lekkert som det ble. Flotte saker du har i den også. Og veldig flott malt. Dette var en fryd for øye!

    SvarSlett
  7. Den ble kjempefin! Kan jeg spørre hva slags maling du har nrukt? Jeg har nemlig en kjøpmansdisk i furu stående som jeg har lyst til å male.

    Ha en fin kveld!
    Klem

    SvarSlett
  8. Såå flott den ble !!
    tenk 170 kr... :))
    Klem,Kari

    SvarSlett
  9. hei på deg.
    så vakker den ble,du har fått den skikkelig fin,flink du er,litt av et kupp du gjorde der,kjekt med furu man kan male,
    så vakkert pyntet å.
    kos deg med alene tid,det trenger vi av og til.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  10. Kjempefin :) Likte spessielt godt betongfatene! Kor har du kjøpt dei? på loppis? :/ :)

    SvarSlett
  11. Så flott skjenken ble! Litt av et kupp du gjorde der. Og så fint du har pyntet! Flotte bilder også
    Ha en fortsatt fin kveld

    SvarSlett
  12. Kjempe lekker sjenk :)
    Sier bare WOOOOooOOW..:)

    Klem fra meg i svingen:)

    SvarSlett
  13. Røver kjøp...Virkelig lekkert ble det.. og for et oliven tre...

    De tallerkene var virkelig flotte...kan jeg spørre hvor du har kjøpt de.. likte de veldig godt...

    klem O=)

    SvarSlett
  14. Hei!
    Så utrolig flott det ble med akkurat den patinaen! Det bør du være fornøyd med! Gøy med alt man finner på loppis, og kan gi et nytt liv!

    Klem Cathrine :-)

    SvarSlett
  15. Takk for tips om maling! :) Skal se hva jeg får tid til etter hvert. Har noen andre prosjekter på gang som jeg må ferdigstille først.

    Koselig at du vil være med på give awayen min! :)

    Klem

    SvarSlett
  16. Vi ønsker deg en herlig fredag, og riktig god helg:)

    Vårhilsen fra
    damene hos Riviera Maison Molde:)

    SvarSlett
  17. Takk for det!!
    Oi-oi så fint dette var:-)
    Nei, her er hele huset brunt... passer best det her inne i skogkanten;-)
    God helg
    K

    SvarSlett
  18. Hjelpe meg, så flott til bare 170 kroner! Jammen er du flink, den ble skikkelig fin, så kjekt med den hyllen over. Og du hadde pyntet koselig på skjenken, skal forsøke meg på slike "pletter i luften" jeg også;-)

    Herlig med litt alenetid en gang i blant, stille og fredelig slik at man bare kan sysle med det man vil uten avbrytelser;-)

    God helg til deg!

    SvarSlett
  19. Forresten, de betongfatene var utrolig tøffe, hvor har du fått tak i dem?

    SvarSlett
  20. Hei! sjenken ble kjempefin ☺
    Klem fra fru Strøm

    SvarSlett
  21. wow for et lekkert skap, og så bare til 170 kroner da. et skikkelig rrøverkjøp:)
    flink du er å pusse opp møblene, lekkert med den slitte stilen:)
    god helg
    klem♥

    SvarSlett
  22. Så flott den ble! Dette kan du ;) Er også veldig glad i pletter i luften....de gjør seg godt. Talerknene var herlige...*me like*
    Ha en flott kveld! Klemmer

    SvarSlett
  23. Fy søren altså, for et herlig kupp ! ♥ Og så utrolig nydelig den ble etter at du harpusset den opp. ♥ Veldig flink er du ! ♥

    Ønsker deg en nydelig tirsdag ! :)

    Stor klem ♥

    SvarSlett
  24. Det var virkelig ett kupp du hadde gjort der. Den ble nydelig når du malte og shabbet den også hadde du jo stæsjet den så fint i tillegg:)

    Tror ikke jeg har besøkt bloggen din før, men her var det mye fint å se.
    Hit kommer jeg gjerne tilbake:)

    Ha en flott dag!
    Klem, Anita:O)

    SvarSlett
  25. Hei og hå min kjære solstråle her var mye fint Når skal du stæsje litt hoss din mor.Har masse du kan fikse så er det ferdig den dagen du skal arve det HA HA .Klem Mamma

    SvarSlett
  26. Så mye fint du viser :) Jeg legger meg til som følger hos deg, så jeg finner tilbake ;)

    Klem fra meg

    SvarSlett
  27. Ble utrolig fint,Minka!! Også så mye herlig du har på sjenken...du,hvor har du fått tak i de lekre tallerkene fra?? Me like♥

    SvarSlett
  28. Veldig flott. Bare helt nydelig resultat. Så flink du er.
    Må du ha en herlig helg og 17. mai.
    Klem:)

    SvarSlett
  29. Åh, så lekkert resultat!! :) Digger det du har gjort med sjenken! :) Kjempeflott!!

    Så lekre dei tallerkene er ! :) Kor har du fått tak i dei hen? :)

    Ønsker deg ein lekker 17mai :) Nyt det!

    Godklem

    SvarSlett
  30. For en fantastisk sjenk!! Og til den prisen!!!! Wow!!!

    Håper du har hatt en flott feiring i dag;)

    SvarSlett
  31. Hei igjen vennen og takk for dine kommentarer..du ga meg aldrig opp...♥ ;O)
    For ett vakkert skap..herregud jeg blir helt Grönn av misunnelse her jeg sitter.Så lekkert malet og alt var så bra sammen satt på skapet,hylla med de flotte fatene,ja alt va såå lekkert..
    Ha en fin dag..vi hörs vettu
    Klem Bella

    SvarSlett
  32. Lekkert ble det!!

    Hvis du titter innom meg så ligger det noe der og venter på deg. Nattaklem fra Jorunn

    SvarSlett
  33. Ok :) Takk :) Korleis gjekk det med utstillinga? :) I dag er det sol og nydelig vær her, er så glad for at vi har frihelg. Skal virkelig nytast :) Ønsker deg ei herlig helg :)

    Godklem

    SvarSlett