lørdag 29. mai 2010

Pumpa???Litt kanskje??

Heisann, lenge sia sist innlegg nå, men jeg er ikke borte.....
Jeg har arbeidet hardt for å komme i mål med alt jeg ville til utstillingen som var sist helg.
Utstillingen ble kjempe gøy selv om det ikke kom så mange som enn hadde håpet på. Venners venner fest var det og på kvelden etterpå, vi koste oss alle sammen.
Og nå etter at det er ferdig har jeg vært helt på bærtur, merker at lite søvn i de siste uker har tatt på. Og er alt for mye arbeid her hjemme som ligger å venter, mye å ta igjen. Tilogmed kreativiteten har som sunket i jorden,hihi...
Her er litt av mine bilder som jeg hadde med på utstillingen:




















Og ikke nok med bildene skulle jeg prøve meg på litt barneklær og. Men midt oppi det hele streiket symaskinen min, men fikk låne av min kjære tante. Men disse kommer inn på min blogshop når jeg får tid til å sette den opp.
Det er en deilig årstid vi er inni i, det merkes godt. Jeg har nå fått tid til litt planting og, det ska jeg vise senere..Nå ikveld har jeg i motsetning til alle Grand prix fan funnet frem malekosten, så får jeg se om det lykkes..Kos dere med Grand prix alle sammen..
Masse klemmer fra meg...

10 kommentarer:

  1. Ja, Grand Prix er et must...så gøy!
    Du er jammen litt av en kunstner ser jeg...
    Nyt kvelden! Klem fra Hanna

    SvarSlett
  2. Så fine bilder du har laget:)
    du er kjempe flink:)
    klem<3

    SvarSlett
  3. Alle bildene er helt nydelige ! ♥

    Håper du har hatt en fin kveld med Grand prix
    og kos ! :)

    Klem Anette ♥

    SvarSlett
  4. Så nydelige bilder!!♥♥ Kjempeflink er du!!♥♥
    Så gøy å høre at utstillingen var kjempegøy!!♥
    Ja, her har vi hatt middagsgjester og GP kveld, den beste låten vant synes jeg da!♥ Blir sååå glad å høre den :)
    Ønsker deg en nydelig søndag og du skal nok se at kreativiteten plotselig er tilbake!♥
    Klem klem Anki

    SvarSlett
  5. Tusen takk for hyggelig kommentar! :)

    Godt å høre at det er flere enn meg som lever litt kaotisk med mange prosjekter på gang samtidig. ;) Og kreativiteten kommer og går her også, men det er jo greit å ta en pust i bakken når du har hatt en travel tid! Veldig flotte bilder!

    Håper du har en flott helg! Vi har kost oss med GP her også, og alle var enige om at den beste låten vant... så får vi heller svelge skuffelsen over få poeng til Norge. ;)

    Klem

    SvarSlett
  6. Kjempeflotte bilder du har laget.. du er flink..

    ja håper du finner tid til å slappe av og hente deg inn igjen nå...

    lite søvn og travle dager sliter på energien O=)

    ha en fin søndag..

    klem O=)

    SvarSlett
  7. Hei Minka :-)
    Kjempekjekk Løe-helg. Masse folk, men det ser da ut til at du har litt å henge fingrene i du også :-) Spennende bilder. Jeg har alltid vært begeistret for religiøse motiver.
    Klem fra Liv

    SvarSlett
  8. Hei og tusen takk for koselig kommentar! Det varmer! Nyyyydelige bilder du viser! Jeg elsker religiøse motiver! Ha en kjempefin kveld!
    Klemmer

    SvarSlett
  9. Så fine bilder du lager. Høres spennende ut med utstilling. Tipper det er mye jobb og mange gleder med det, og også godt når det hele er over :)

    Takk for koselig kommentar på bloggen min :) Hilsen Margrethe

    SvarSlett