tirsdag 4. mai 2010

Uteplassen...

Må jo bare være med på utfordringen hos Nib..Selv om dette er en midlertidig liten uteplass. Vi holder nemlig på å lage en ny på andre siden av huset, gleder meg til det er ferdig..Så foreløpig har vi denne plassen på terrassen. Og som dere ser har vi ikke det vanlige "hvite" sørlandshus fargen. Men fargen er fin i virkeligheten, men etter 2 år med denne er det på tide med ny når mannen blir enig..hehe..

Duftlys i herlig beholder..

Det gammle vinduet skal egentlig festet litt, ifare for vind..

Og en Lavendel blomst må enn jo ha, og den står på bordet og dufter herlig..

En smal benk i nøden, men ellers til stæsj...

Stemorene er jo de eneste som overlever ute enda, resten må inn på kvelden, derfor ikke så mye blomster enda.

Sommerlige farger fra Green Gate..

Og en vegg fakkel som vi laget av ett gammelt styreror til en trebåt, koselig på kveldene.



Og rundt hjørnet står plantebordet mitt, komt en dør og litt ekstra stæsj sia sist jeg viste frem bordet..

Bacop blomstene er søte, og de blomstrer hele sommeren hvis enn er flink, billig...



Vel dette var mitt bidrag..Håper det falt i smak..
Masse klemmer....

21 kommentarer:

  1. Mye gode ideer her! Liker det røffe også.
    (Stilig fakkel,Men det såg litt skummelt ut pga. brannfare å ha den på husveggen).

    Ikkje bare å ha kvitt hus, irriterende disse svertesoppene.

    Håper sola skinner på deg, og det kunne bli litt varmere! Klem fra Mira.

    SvarSlett
  2. Så utrolig koselig uteplass du har! Masse flotte detaljer her, digger plantebordet ditt! Ønsker meg mitt eget jeg også, er så lei av sånn halvgode løsninger....

    SvarSlett
  3. Åh, kjempe lekker uteplass og masse smarte tips :) Liker det røffe :) Forsiktig med det vinduet ;-)

    Ha ein kjempefin dag videre!

    Godklem

    SvarSlett
  4. Så mye spennende du har på uteplassen din. Likte det bordet, og den lange hylle på veggen. Mye flott. :)

    SvarSlett
  5. Så mye fint:))

    masse klemmer fra AnnElin

    SvarSlett
  6. Herlege detaljar! Elska det plantebordet ditt! Håper vèret blir varmare, og at vi får dynge på med blomster! :) DET gjer meg kjempeglad!

    Lykke til i konkurransen :)

    Klem frå Elin :)

    SvarSlett
  7. Hei og takk for sist=)
    Nydelig uteplass du har selv!!! Virkelig inspirerende!
    Klem Tone

    SvarSlett
  8. Heisann! Så herlig uteplass, likte godt den benken jeg, kjekt med ekstra sitteplasser og litt plass til å sette frem pynt og blomster;-) Og den fakkelen, den må jo gi kjempestemning om kvelden!

    Takk for vitrine-tips! Jeg er ikke alltid like glad i Ikea jeg heller, ofte synes jeg liksom det ser litt billig og papp-aktig ut, isteden for robust og slitt med sjel;-) Men noen ganger vil jeg bare at ting skal gå raskt, og ha ting som tilfører litt moderne "snitt" til alt det gamle jeg ellers har.. Nå har jeg begynt å tenke på om jeg skal se etter en fin tallerkenhylle å ha på veggen der istedenfor, herlighet så ubestemt...hihi!

    Ha en fin-fin kveld, håper du ser sola og kan sitte ute i kveld!

    SvarSlett
  9. Så lekker en uteplass.. der kan jeg tenke meg du nyter sommeren :)
    Herlige bilder :)

    Klem

    SvarSlett
  10. Gjett om det falt i smak...kjempe koselig uteplass med mange vakre detaljer. Likte spesielt plantebordet ditt...har du lagd det selv? Takk for titten..Klem fra Maliva

    SvarSlett
  11. Å, så koselig uteplass du har♥
    Kjempefint!!♥♥♥

    God natt,
    Klem fra Jatte♥

    SvarSlett
  12. Nydelig uteplass!!♥
    Du har så mange herlige saker!♥ :)
    Önsker lykke lykke til i utfordringen!:)
    Takk for koselig hilsen hos meg :)
    Nei jeg har nok ikke prövd den nye malingen.. den törker nok litt for sent for meg :( Men de hadde mye annet fint, f.eks. en krakeleringspaste, den skal jeg pröve :) Så veldig spennende ut!:)
    Önsker deg en herlig morgendag :)
    Klem fra meg
    Anki

    SvarSlett
  13. Syntes du har en herlig uteplass med mange nydelige detaljer ! ♥ Ser veldig koselig ut å sitte her og slappe av. :)

    Natti natt, sove godt ! ♥

    Klem Anette :)

    SvarSlett
  14. Her var det jammen koselig, må bare si meg enig i de over meg at det var masse fine detaljer!! Lykke til i konkurransen. Takk for hilsen hos meg, Boerbolen er også en flott og spennende rase! Nattklem fra Jorunn

    SvarSlett
  15. Så koselig uteplass du har... masse herlige detaljer.. den fakkel holderen din var stilig..

    Og plantebordet rå tøft O=)

    Klem Kerstin

    SvarSlett
  16. Hei på deg.

    Åh så koselig du har det ute da. :o)

    Takk fo at du var med på give awayen min, bedre lykke neste gang. ;o))

    Ha en fin dag.

    Klem Simone :o)

    SvarSlett
  17. Takk for hyggelig kommentar inne hos meg!
    Koselig uteplass du har! Utrolig mange flotte detaljer til inspirason. :)

    SvarSlett
  18. For en fantastisk uteplass.. jeg elsker plantebordet ditt.. hva er det egentlig?? Så veldig gammelt ut:)

    Klem

    SvarSlett
  19. så koselig...
    fint du har gjort det....

    SvarSlett
  20. Flotte bilder
    du er jammen kreativ

    SvarSlett
  21. Veldig vakkert :D Det må jeg si...

    SvarSlett