fredag 4. juni 2010

Bruktbutikktur ble til nytt prosjekt...

God kveld i stuene..Det er sent, akkurat blitt ferdig med ett strøk heft på mitt nye innkjøp...
Var innom bruktbutikken igår i håp om utemøbler til den nye lille uteplassen vår, de hadde ikke no, men datt nå over noe annet jeg likevel..

Ett speil med kraftig flott ramme, materialet som er brukt er gammelt og slitt. Det måler 135x85, så det ruver litt....





Speilet var først tenkt inne, malt vel og merke, men så ble jeg i tvil, kanskje ute på veggen ved den nye nesten ferdige uteplassen vår??? Nei, det passet inne likevel, var redd det ikke passet mellom taket og sjenken,hihi..(uteplassen er ikke ferdig). Klappstolen fikk jeg på loppis, den blir hvit i disse dager, kanskje ikke noe bombe...


Her er det jeg har mest lyst å henge det, bytte ut det gamle speilet...Men så var det ute og da?? Blir ikke enig med meg selv...Hvis det sku henge ute ska speilene males med tavlemaling...Og inne kanskje bare de små oppe med tavlemaling?? Hva synes du?? Inne?? Tavlemaling i de små hvis inne??Ute?? Tavlemaling i alle rutene??


Håper noen der ute har noe fornuftig råd og mening å komme med...Alt hjelper..hihi..
Nå må jeg finne senga, i morgen tidlig er det loppis på FA. Og jeg som ikke kan rygge med henger ska seff ha med det. Jeg ska ha med min lillebror som hjelper til å hukke av og på hvis jeg ikke får rygget. Tenker vi kommer til å få mange flirende tilskuere der ute,hihi..Forhåpentligvis kommer jeg sååå tidlig at jeg slipper rygge eller hukke av....
Masse klemmer fra meg til alle dere....

7 kommentarer:

  1. Skikkelig tøft speil! Er sikker på at det hadde gjort seg ute, men du kan jo ha det inne høst og vinter. :)

    SvarSlett
  2. Lykke til på loppemarked, og tilhengerkjøringen især :-)
    Er enig i at det var et sjarmerende speil. Likte godt tanken på å bruke det som tavle :-)
    Lykke til!

    SvarSlett
  3. hei på morran.
    så herlig et speil dette var,ikke lett å si,
    men det Hulda sa var jo lurt.
    ønsker deg en herlig helg.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  4. Åh for eit stilig speil!!☺☺
    Kanskje du kan male dei minste med tavlemaling til å begynne med og so ser du etterkvart om du vil male resten eller la det vere?
    Ute om sommaren og inne til høsten var ein god ide☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  5. ...blir sikkert flott uansett!! (snakk om å vri seg unna...)
    klem♥

    SvarSlett
  6. Hei♥

    Å WOOOOW!Såååå flott!
    Seier som Hulda;)

    Dette får du nok mykje glede av!LEKKERT!

    Takk for fine ord frå deg♥

    God søndag med håp om masse sol og glede:)
    Nattaklem frå Astrid♥

    SvarSlett
  7. Kjempestilig pseil du har funnet deg... jeg likte den akkurat slik den er jeg ...

    liker den kontrasten...

    Du kan ha det ute på sommer og inne om vinteren... så får du glede av det hele året O=)

    Klem O=)

    SvarSlett