mandag 14. juni 2010

Før og etter...

Rett som det er er jeg i kjelleren hos min mamma og snoker, hun himler bare med øynene når hun ser hvor jeg er på vei....Velkjent fenomen hos mamma...
Ikke alltid man finner noe eller noe stort, men avogtil en liten bortgjemt skatt som skriker etter nye oppgaver. Og sist fant jeg dette slitte lille feiebrettet, og jeg syntes jo den var lekker som den var, men hadde ideer om hvordan den kunne bli og...

Og til slutt endet jeg opp med ett nytt skilt ved døren..

Og en liten rose fra hagen ska få pynte den så lenge den orker.....


Ha en flott kveld videre, har flere prosjekter som må bli ferdige...
Haugevis av klemmer til dere alle.....

10 kommentarer:

  1. Så stilig og kreativt og så fin skrift. :)Klem.

    SvarSlett
  2. Det ble et flott skilt ved døra! :) Så lurt.

    Ønsker deg en fortsatt fin kveld!
    Klem

    SvarSlett
  3. Kjempefint! En super ide med et nydelig resultat
    Ha en fortsatt fin fin kveld

    SvarSlett
  4. Dette er skikkelg gjenbruk. Nydelige bilder i forrige innlegg også.

    SvarSlett
  5. Så flott det ble ♥ Ingen tvil om at du er en kreativ dame ☺

    Ønsker deg en fin kveld

    Klem fra fru Strøm

    SvarSlett
  6. Så kreativt:)Lurt og lekkert!
    Ha en fin sommer og velkommen innom meg igjen!
    Klem fra Hanna

    SvarSlett
  7. Så stilig da... en smart ide...


    KLem o=)

    SvarSlett
  8. Kjempestilig! Morsom idé :o)Gleder meg til å se flere prosjekter ,o) God natt! Klemmer

    SvarSlett
  9. Så flott det ble - virkelig kreativt!
    Hyggelig at du er med i min give away :)
    Ha en fin dag!
    Klem

    SvarSlett