torsdag 17. juni 2010

Jippi, jippi, jippi.........

For første gang her i blogglandia har JEG vunnet en give away..og jeg er hoppende glad..Jeg vant en pysj til minste jenta fra merket Lilleba, og det er ett herlig merke. Stoffet i de klærne er helt fantastisk, økologiske, myke og deilige....
Dette ble en riktig så fin avslutning på en ellers så stresset dag...
TUSEN TAKK til Lykkefryd , ta en titt innom dit hvis du ikke har gjort det før....



Her har dagen gått til ærender rundt omkring, pakket som gal, ryddet for avreise, og malt noen strøk på mine prosjekter. Har tilogmed fått shoppet..hihi, men det tar jeg en annen gang. Nå ska bilen pakkes, og en hyper liten prinsesse kanskje snart i seng. Hu vil ikveld ikke legge seg, hu flyr nå rundt her i pysjen sin....
Nå ska det bli deilig med litt hyttekos, så blir nok kanskje lite blogging ettersom nettet på hytta ikke det kjappeste.
Kos dere alle sammen, klems....

13 kommentarer:

  1. Jeg har skjønt at vi har vært heldige i dag vi som bor på sørlandet, det er visst mange andre som har hatt alt annet enn sol. Men nå har det begynt å blåse opp litt her, så jeg lurer på om vi er like heldige i morgen?? God tur til hytta!

    SvarSlett
  2. Grattis med det du var så heldig å vinne. :) Likte veldig godt de flotte syrinene i bildene under. Det er så herlig med syriner, dufter nydelig, og ser så praktfulle ut. :) Veldig søt liten bambi også. :)

    SvarSlett
  3. Gratulerer :)
    Så gøy :):)

    SvarSlett
  4. Gratulere. Så koselig med giveaways å enda artigere å vinne.
    Ha en vidre fin kveld.
    Klem fra Christina

    SvarSlett
  5. Gratulerer, så gøy at du vant ! :) Lilleba har helt skjønne barneklær syntes jeg ! ♥

    Natti natt, sov godt ! ♥

    Klemmer Anette

    SvarSlett
  6. Grattis med premien og god tur til hytta. :))Klems.

    SvarSlett
  7. Såå herlig da!! Gratulerer såå masse!
    Koooos deg på hytta!!
    Klem fra meg!

    SvarSlett
  8. Gratulerer så mye, alltid moro å vinne! :)

    ha en finfin helg!
    Klem

    SvarSlett
  9. Gratulerer så masse ...moro å vinne...

    ønsker deg en fin helg..

    klem O=))

    SvarSlett
  10. Hei :)
    Gratulerer igjen!
    Veldig koselig at premien falt i smak...!!
    Pysj med rosa print fra Lilleba i str. 92 er snart på vei.
    Mangler adressen din, kan du sende den på mail?
    post@lykkefryd.no

    Ha en fin dag,
    klem :)

    SvarSlett
  11. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  12. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  13. Gratulerer så mye med den flotte premien :) kjempegøy når man vinner... Nydelige bilder du viser i innlegget under her... er så flott med hortensia og syringer... sommer!!! Ønsker deg en flott helg, klem fra Mette

    SvarSlett