fredag 11. juni 2010

Kvelds kosen min...og shopping.......

Heisann, ikveld har jeg vel kost meg masse..Benken og bordet til uteplassen har blitt grunnet, de sku jo egentlig bare beises med drivved, men den gikk ikke ann å få i utebeis dessverre. Men ett innlegg om drivved kommer senere, har noe annet jeg har i den. Og da jeg var godt i gang på vårt uthus, med cider og musikk, ja da måtte jeg bare ta frem lerrete. De siste dager har vært gråe, og idag kom regnet endelig. Men ikveld lysnet det opp, så lerretet og stafliet ble satt opp på låvebruen vår....Der var det himmelsk å stå ikveld. Myggspray og lys måtte jo til da..
Men sjekk utsikten jeg har....

Her er jeg godt igang med noe som ska skapes...

Skog har jeg og rett i hagen...

Her er resultatet etter kvelden, langt fra ferdig, men godt på vei..........

Ellers har jeg vært på shopping idag, i regnvær på sørlandsenteret med to unger alene....Måtte jo sjekke ut den nye Home and Cottage butikken. Men de hadde jo seff ikke fått inn det jeg sku ha, men noe handling ble det jo likevel.
En råstilig stor bag/veske som jeg har tenkt å bruke til å ha tepper og puter i til den nye uteplassen vår når den er ferdig. Det var teppe og puter jeg sku ha idag, gleder meg til de kommer inn....

Og på vei hjem måtte jeg stoppe innom en herlig butikk som heter Ellinors stue, hun har mye flott å velge mellom.( Neste gang ska jeg ta bilder hvis jeg får lov....) Blant annet mitt yndlingsmerke Jeanne Dar`c living.........Og hun hadde jo seff den lysekrona jeg har hjemme, jeg har to forskjellige i samme serie. Og da hun hadde den store gulv lysestaken i samme serie sperret jeg opp øynene, og de ble hvertfall sperret opp da hun sa jeg kunne få den til halv pris.............Og seff gikk jeg jo ikke fra stakkaren.....

En sjuarmet flott stake som jeg fremdeles ikke har funnet plass til men måtte ha..........

Nei, nå er det snart kveld for meg og. I morgen ska jg ha med ungene på loppis, det er jo alltid like spennende..Og det er meldt liten storm der og, hihi..heldigvis holdes det innendørs. Stedet er Flekkerøy i Kristiansand for de det måtte passe, kl 1100....Vel sent å reklamere, men...

Ha en flott helg alle sammen, det ska jeg..klems

6 kommentarer:

  1. god morgen til deg.
    åå så deilig det må være å kunne stå der å male som du gjor,flott utsikt,nydelig bilde,
    jeg kan ikke male å blir liksom helt satt ut av folk som kan.
    kjempefin veske.
    den lysestaken,klart du måtte ha den,skjønner det godt,den er jo så vakker....
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  2. Lykke til på loppemarked! Flerkkerøy er jo verdt et besøk i seg selv! Ikke like eksotisk som i gamledager da skipper Ariansen fikk deg trygt over med skuta si.... men fremdeles et fast turmål for meg og mine når jeg er hjemme :-)
    Og du, fortsett å male! Dette blir bra!

    SvarSlett
  3. Wow for en utsikt og for et vakkert maleri... tar av meg hatten jeg...


    Flotte ting du har kjøpt deg også--

    Ønsker deg en fin helg..

    klem O=)

    SvarSlett
  4. Så flott bilde og nydelig utsikt, hørtes ut som en herlig kveld!
    Og ellinors stue der vil jeg stoppe neste gang jeg er forbi, ser ut som en flott butikk... Go loppis tur!

    SvarSlett
  5. Hei og tusen takk for koselig kommentar.Så lekkert det bildet var og for en herlig utsikt. :)Den lysestaken var super. Har du ikke plass sa du??;) Loppiser er spennende,kos deg. Ha en flott Lørdag.:) Klems.

    SvarSlett
  6. Så fint bilde, kommer nok til å bli kjempefint når det er ferdig:)
    så fine ting du har kjøpt, lysestaken var kjempe fin:)
    gleder meg så til å se hagemøblene:)
    ha en fin søndag:)
    klem

    SvarSlett