torsdag 3. juni 2010

Nib`s utfordring av stilben....

Jeg hiver meg på nibs utfording om stilben, jeg var inne å så på de innleggene som har komt, og de er virkelig lekre. Dette var en gøy utfordring...Mitt stilben er det siste jeg satt sammen for ei stund sia, men de fleste er stadig under forandring,hihi..

Mitt stilben er på den sjenken jeg kjøpte for 170 kroner og pusset opp, den var helfuru vel og merke...
En gammel bryggekasse(vel litt defekt) har fått en stor plass i mitt hjerte, med masse små nips oppi, nytt og arvet....

De lekre betong tallerknene har og fått sin plass.

Et gammelt arvet stort tinnfat med matlokk på, og en nydelig gammel emalje kaminstake som jeg elsker...

Toppen må jo og prydes med litt nips og planter, vel var planten litt fyldigere i starten, men i en hektisk periode døde 2 av mine Pletter i luften...

Se på de lekre nipsene mine..

Et helhetlig bilde må til!


Spennende med gjestedommere, det er en artig vri synes jeg...
Klems fra meg....

22 kommentarer:

  1. Dette blir bra :)
    Klems :)

    SvarSlett
  2. So fin skjenk!! Heldig med den☺
    Og den kassen var jo supersøt! Og so dekorativt du har gjordt det☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  3. Så fint! Likte veldig godt kassen og kontrasten mellom røft og pent. Lykke til i utfordringen og ha en fortsatt fin fin kveld

    SvarSlett
  4. Kjempeflott på skjenken din...

    Nydlei9g den eksen din var....

    ha en fin kveld..og,lykke til O=)


    klem O=)

    SvarSlett
  5. Dette var utrolig nydelig ett herlig bidrag! .)
    Så mye lekkert du har på den vakre skjenken din!!:) VAKKERT! .) Ønsker masse lykke til :)

    Ønsker deg en flott kveld og nyt helgen som er rett om hjørnet!:)
    Klem klem Anki

    SvarSlett
  6. Såååå fint!! :)
    Lykke til i konkurransen!! :)
    Klem fra meg!

    SvarSlett
  7. Her var det mye fint du har tatt vakre bilder av. Lykke til:-)
    Klem Ingrid

    SvarSlett
  8. Så fint! Liker utrolig godt denne sjenken din også! Lykke til :))

    Klem Silje

    SvarSlett
  9. Hei. Såå fint. Lykke til. :))Mette. PS La meg til som følger jeg.

    SvarSlett
  10. Vakkert som alltid hos deg vennen..♥
    Skjenken ble jo så bra etter du pussa den opp,og stilbenet du haddde ordnet,ja bare sååå lekkert,håper du vinner,kjempebra syns jeg.
    Klem Bella

    SvarSlett
  11. Kjempefint!!

    Lykke til,
    Klemmer fra Jatte ♥

    SvarSlett
  12. Sjarmerende stilleben;o) Lykke til!
    Jasså du skal "campe"i sommer...det er jo utrolig koselig det også da...også får du jo plass til mye mer hvis du finner noen skatter underveis. Hvis ikke jeg rekker å besøke deg før jeg drar,ønsker jeg den en riktig fin sommer...Klem fra Maliva

    SvarSlett
  13. Tenk at du fikk det skapet til bare 170 kroner, det er jo virkelig et kupp, artig med slike funn:)
    Lykke til i konkurransen♥ kjempe fine bilder og masse fine nips♥

    klem ♥

    SvarSlett
  14. Hei!!
    Tusen takk for koselig kommentar hos meg! Det var jammen et vakkert stilleben du hadde også! For en vakker sjenk, der har du jammen gjort et godt kjøp og en god jobb. Liker tingene oppå også :)

    Klem fra Stine

    SvarSlett
  15. Kjempeherlig!!

    De tallerknene er så fiiine!! :)

    God helg!!
    Klem

    SvarSlett
  16. For et flott bidrag ! sjenken var nyyydelig ! utrolig artig med betongtallerker :-)

    Ønsker deg en fiiin ettermiddag !
    klem, Nostalgia

    SvarSlett
  17. Kjempefint bidrag til konkurransen. Herlig og flott skjenken din og fint pyntet. Ønsker deg en fortsatt fin helg, og lykke til i konkurransen. Klem fra Mette

    SvarSlett
  18. Flott stilleben med den spesielle skjenken din og mange fine detaljer ♥ Utrolig hvordan litt maling kan forandre et møbel.Likte godt kransen du har stående på øverste hylle ☺
    Lykke til!
    Klem fra fru Strøm

    SvarSlett
  19. For et nydelig hjem du har!! Håper hjemmet mitt blir representativt snart, så jeg kan legge ut noen bilder også... he he....
    Lykke til i konkurransen!

    SvarSlett