torsdag 10. juni 2010

Nuddelig liten krabbat...

Heisann, blitt lite tid til blogging disse dagene, de flyr jo avsted...Men prøver å titte innom dere fleste likevel..Men ikveld måtte jeg bare lage ett lite innlegg om min onkels kjærlighet til dyr. Fra jeg var liten har han alltid vært en person som har tatt seg av div dyr i nød. Og det har alltid vært en opplevelse for oss små. Han har ikke blitt noe dårligere med åra selv om han har rundt de gode 50..hihi. Men her om dagen fant han ett forlatt rådyr, en liten kalv som ikke kunne klare seg selv. Han har selvfølgelig gjort seg godt til kjenne med at mor er uintressert. Og den lille kalven bor nå i deres hus om natten og i hagen om dagen. Den lille Chain terrieren deres er ett herlig og rolig vesen, og disse to går så flott sammen. På søndag skal jeg og ungene muligens få komt oss ut for å se denne herlige skapningen live, og vi gleder oss kjempe...Idag la onkel ut en video som dere må se...

Se videoen her .....


Er jo bare helt herlig å se på...
Imorgen er det helg, og lønn, så shopping står høyt på planet..Mer om det en annen dag, nå er jeg så trøtt etter gatas dugnad, og full av knott bit. Det klør alle veier..
Ha en herlig dag i morgen...klems

4 kommentarer:

  1. hei.
    åååå noe så nusselig dette her var,så skjønne begge to,tror han leter etter en mulig knapp med noe melk i.ler..
    tolmodig hund.
    ønsker deg en god dag,
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  2. Herlig klipp da... så skjønne begge to.. må si hunden er godt sosialisert..

    For en opplevelse det må være...
    ha en riktig fin helg...

    klem O=)

    SvarSlett
  3. Hælllandussan så nudelig! Man får jo bare lyst til å gå ut i skogen og hente seg en liten kalv :o) Kan tenke meg det er noen små som gleder seg til å hilse på. Må få høre hvordan det går med kalven etterhvert da ;o) Ha en strålende dag! Klemmer

    SvarSlett
  4. Jeg trykket på bilde, men så dessverre ikke noen film...
    Men rådyret må jo være himla søtt!
    Vi har titt og ofte besøk av dem i hagen. Synes det er noen fine og elegante dyr, men synes de forsyner seg vel mye av mine stauder.

    De er faktisk et stort hageproblem her. Noen klager over snegler. Men tenkt hvor mange tuer med blomster et rådyr spiser før det drar igjen! Det forsvant nettopp 4 store tuer marikåpe hos oss...
    Ja, ja. Det er da koselig med dyr i hagen. Noe må man ofre.

    Lekkert speil du viste på forrige innlegg. Det skaper fin dybde og lager vakkert lysspill når en har speil i rommet.

    Ha ei flott helg!
    Klem Marit

    SvarSlett