tirsdag 8. juni 2010

Se mitt speil....

Speil speil på veggen der, hvem er vakrest i landet her???
Hihi, litt selvironi må man ha..


Her er speilet ferdig malt og pusset litt slitt. Ville helst hatt det ute, men det var nok for slitt i treverket til at det ville holde seg fint. Og så sku den heller opp i min spisestue, men det ble så stort at det ble ikke luft mellom sjenk og tak.. Så fant vi den beste plassen, nemlig her,det har fått sin hedersplass i trappegangen opp til 2 etage.


Litt brune toner skaper fine kontraster..

Og se for deg en lekker lysekrone her, denne som henger ska skiftes ut med en annen jeg har. Må bare få vasket og spray malt den hvit først. Og her ska jeg bruke skikkelig maling, det er nemlig en lyse krone som kostet litt og den er sort..



Engler, det må vi ha..



Nå har det blitt vel flott i trappen min, og bedre blir det med ny lysekrone og litt nytt stæsj.. Bildene ble så som så, vi har nemlig bare er knøttis vindu her, så gult blir det uten blitz, og altfor lyst med...Derfor litt av hvert, litt for enhver smak??hehe
Nei, barnefri betyr litt cider, maleprosjekter og lerret til slutt..
Ha en flott kveld videre, fruene ska jeg og få med før kvelden er over, så det blir en sen kveld ser jeg..klems...

PS..om noen har noen tips til videre stæsj i mitt speil så kom gjerne med innspill....


13 kommentarer:

  1. Så fint det ble i trappegangen din! Speilet ble kjempeflott. Står litt maling på timeplanen her også i kveld
    Ha en fortsatt fin kveld

    SvarSlett
  2. Sååååå kjempe fint det ble i trappegangen din :)
    Det speilet er bare en LEKKER skatt!! :)

    Ha en flott kveld videre!
    Klems

    SvarSlett
  3. Hei Minka
    Herlige bilder fra trappegangen din...speilet ble lekkert.
    Klem...Ellen

    SvarSlett
  4. Nydelig vinduet ble! Passet veldig bra her i trappen da..!

    Har vært og hentet ett vindu i helgen jeg også som skal få "overhaling" om ikke så lenge...ikke med speil, men andre ting...

    ha en fin kveld!

    SvarSlett
  5. Så fiiint dette ble da,oppfinnsomt til tusen. :)))Hva med wallstickes på de 2 øverste rutene? :))Klem.

    SvarSlett
  6. Oj - det speilet med hyllen var rålekkert!♥ (send mail om den noen gang skal selges!,he,he). Og takk for koselig kommentar på bloggen min!

    SvarSlett
  7. ÅÅÅ dette ble kjempefint.... herlig du har pyntet også...likte den sjablongen veldig godt.. fin kontrast )=))

    ha en fin dag O=)

    SvarSlett
  8. så fint det speilet var:) nydelig pyntet og så fint det passet i trappen:)

    Har noe til deg inne hos meg!

    klem♥

    SvarSlett
  9. Dette ble bare lekkert, da!! Helt i min gate!! Har sittet og kikket nedover innleggene dine og sett det er for lenge siden jeg var ine her sist. Veldig flott arbeid du har gjort med speilet, for ikke å snakke om flott stillben og nydelig "loppe-speil":o)))
    Visst passet vindusspeilet i trappeoppgangen! Helt nydelig ble det med flott stæsj og det hele. Flin og inspirerende er du, Minka:o)

    Ønsker deg en nydelig onsdag.
    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  10. For en drøm av et speil!
    Kjempefint i trappeoppgangen :)

    Likte så godt at det var plass til å sette litt pynt i det!

    SvarSlett
  11. WOW! Det der ble virkelig kanonflott!!!

    SvarSlett
  12. Det ble skikkelig lekkert!!!
    Jeg (og mamma) har også malt -veggen på kjøkkenet. Det ble så lyst og fint! Gøy å gjøre endringer!
    Ha en deilig torsdagskveld!

    SvarSlett
  13. Så flott det ble!! Det gjorde seg virkelig, og fint med den brune kontrasten!!! Ser du har mange prosjekt på gang...gleder med til å se resultatet av de gamle dørene og uteplassen! Klemmer

    SvarSlett