mandag 14. juni 2010

Spot....

Igår var jeg og ungene hos min onkel og tante. Og de har jo som tidligere sagt reddet ett lite dådyr..Denne lille jenta er nok ikke mer enn 3 uker, men er ganske så liten enda, og navnet er Spot. Man tror kanskje den lille feiler noe, den går i ring ofte, noe sauene og kan gjøre når de er små. Da mangler de gjerne noe mineraler eller vitaminer, og man kan da gi ett tilskudd. Så nå prøver de dette med denne kalven og. Og vi håper det funker...

Se på dette herlige nusset da...........

Små barnehender får nærkontakt, og ungene storkoste seg....



Litt ustø enda....



Noe så yndig, en pust i bakken....

Mat er et høydepunkt...


Dette er noe som blir ett minne for livet for alle de involverte, og tro meg når jeg sier at jeg misunner dem opplevelsen. Selv det betyr mating hver 4 time i døgnet i en liten periode, og overlever kalven må de ha det helt til neste vår..Men jobben hadde jeg gjerne tatt...Denne lille kalven bor inne om natten og ute i hagen om dagen...

Ha en herlig ny uke alle sammen..klems...

11 kommentarer:

  1. Hærlighet, så vakkert.......

    SvarSlett
  2. Hellendussen, sååå søt da!:) Håper det ikke feiler den noe, så godt det finnes gode menesker som tar seg av våre ville dyr!:)
    Ønsker en flott dag :)
    Klem Anki

    SvarSlett
  3. Neimen noe såå skjønt da !!!
    Håper hun klarer seg.. Stakkars liten som er morløs...

    Klem,Kari

    SvarSlett
  4. For en helt utrolig herlig opplevelse dette må være!
    Vakker skapning!
    Klem,Janne

    SvarSlett
  5. Næmen så herlig !!!Ja dette må være en opplevelse for livet ! herlige bilder :-)

    Ønsker deg en fiiin dag !
    Klem, Nostalgia

    SvarSlett
  6. Er det MULIG å være så søt!!!! Fantastiske bilder, og jeg skulle ønske jeg fikk hilse på det lille mirakelet. Må være en utrolig herlig opplevelse, og helt enig med deg - jeg hadde også gladelig tatt jobben med mating. Gøy at du delte disse unike bildene med oss.

    SvarSlett
  7. :) så mange fine bilder Tittin :):)
    Var ute på ettermiddagen og glemte jo kameraet så nå låner jeg et eller to av deg :)
    Utrolig herlig liten krabat dette :):)
    Håper alt gikk greit i går,og at dere kom i mål :)
    Klems..

    SvarSlett
  8. ååå så søt:) så heldig dere er som får slik nærkontakt:)
    håper det går bra med den:)
    ønsker deg en finfin uke♥
    klem

    SvarSlett
  9. ÅÅÅ helledussen...så søt...og for en opplevelse for ungene da..

    klemmer o=)

    SvarSlett
  10. Det er meg igjen, hihi. Jeg måtte bare inn og se på disse bildene en gang til =)

    SvarSlett
  11. Næææææ, har du sett noe så nydelig!!!!
    Skulle gjerne tatt meg av den jobben jeg også. Får håpe det går bra med det.
    Skjønne bilder.

    Ha en fin kveld!
    Klem, Anita:O)

    SvarSlett