fredag 27. august 2010

Drivved makeover og marked...

Idag er det helg, og ikke hvilken som helst helg heller!!! Min mann har tatt med ungene på tur til svigers i Stavanger, det vil si at jeg har husmor ferie hjemme. Og jeg koser meg allerede glugg ihjel. I dag går det mellom vasking, avslappning og jobbing, ja akkurat det jeg vil når jeg vil. Og hvilken som helst musikk jeg vil høre, jeg er av den typen som må ha musikk for å ha glede over det jeg gjør, uansett hva jeg gjør. Og den musikken må helst høres!! Tenker naboen ikke får en altfor stille helg, men nå er det sjeldent jeg lager særlig lyd, så de overlever,hehe...

Jeg har jo nesten glemt helt å reklamere for markedet jeg skal på neste helg. Det er Norsk frukt og laksefest på Hjelmeland. Ett av Rogalands største arrangementer innen for sitt felt. Og siden jeg ble invitert som gjesteutstiller måtte jeg og stille til intervju til Hjelmelands bladet. Både gøy og litt skummelt, jeg er en nokså beskjeden person av meg, men avogtil må jeg bare tøye mine egne grenser.
Vil du se artikkelen så trykker du her!!


Ellers så lovet jeg å lage ett lite innlegg om drivvedbeisen jeg bruker for en stund sia. Det prosjektet jeg da sku blogge om funket ikke, da beisen ikke er til utebruk. Men nå fikk jeg tatt en gammel furu kasse som har ventet lenge.
Slik så den ut før....

Slik ble den etterpå..ble dårlig bilde derfor tok jeg noen ute og så ser du det bedre..

Her kommer drivved fargen riktig frem...En tekst har og lurt seg inn, søte drømmer!

Med drivvedbeisen kommer treverkets mønster gjennom..


Imorgen kommer min tante, og vi ska male, drikke og kose oss til langt på natt. Vi er heldigvis begge gode nattegjengere...Gleder meg såååå..

For ei herlig helg dette blir, håper alle får en like deilig helg uansett hva som står på planen..
Klems fra meg..
Jøye meg nå begynte det akkurat å tordner, det liker jeg dårlig, da tørr jeg ikke bruke tv eller internett. Her i lia slår alltid lynet ned kraftig, har ødelagt endel el bokser før av den grunn. Tilogmed den store bikkja mi kryper under mine bein her nå,hihih, vakthund skjønner dere!!

14 kommentarer:

  1. Heisann:)

    Kassen var kjempe fin:)
    Kose deg med husmors ferien din;)
    Klem fra Kari:)

    SvarSlett
  2. hei .
    å jeg håper tordenværet har gitt seg nå,her i arendal er det sol å varme,
    gratulerer med flott reportasje,nydelig stort bilde av deg,og tingene dine,så gøy dette var,
    du er så flink med hendene dine,får til det meste,flott den kassen ble.
    ønsker deg en koselig helg med tante på besøk,blir nok stas.
    stor klem fra sylvia

    SvarSlett
  3. Å, det høres veldig deilig ut med frihelg! Vet akkurat hva du snakker om ;o) Rødvin og musikk på full guff, og bare gjøre som vi selv vil *tihi* :o) Så spennende med avisa da, skal inn å kikke etterpå :o) Kassene ble kjempeflotte. Tror jeg må prøve meg på slik beis snart, det har bare blitt med tanken. Da ønsker jeg det en STRÅLENDE helg, og håper du får go'vær resten! Klemmer

    SvarSlett
  4. Så fin den ble! Pluteslig 50 år eldre ;))
    Knallstilig.

    Ha ei super helg! :)

    SvarSlett
  5. ååå så utrolig stilig med drivvedbeis da gitt, hvor får man kjøt slikt da?? visste ikke at du var her ifra jeg... høres kjekt ut med den mesa på hjelmeland. øsnker deg ei videre fin helg og tusen takk for koselig kommentar inne hos meg:) klem Monica

    SvarSlett
  6. Kan tenke meg det er herlig med husmorferie ja... ☺ Kos deg...!!!

    Men gud så flott den kassen ble... ♥ Flinka...

    Spennende med marked... ☺ Nå skal jeg inn å lese artikkelen... ;)

    *God Helg*

    Klemmer fra MV ♥

    SvarSlett
  7. Jeg liker torden jeg. Det er både skummelt og litt koselig på en gang. Høres ut som du virkelig kosa deg i går. Håper å få se maleresultater:)

    Ha en nydelig og vakker søndag. Klem fra Elin:)

    SvarSlett
  8. Høres herlig ut,den helgen din!! Og kassa ble knallfin,drivved fargen er utrolig fin!!
    klem♥

    SvarSlett
  9. Håper du har hatt en fin helg! Har vært uten nettforbindelse på hytta - har ikke fått svart deg før:o)
    Så utrolig deilig med litt alene-tid av og til! Forstår at du koser deg.
    Den driv-vedbeisen din ble heltmax! Akkurat passe etter min smak. Takk for tipset:o)
    Ha en flott søndagskveld.
    Klem fra Solveig:o)))

    SvarSlett
  10. Så flott den kassa ble da... heter fargen drivved farge eller ? hvilket merke er det?


    håper dere koste dere masse....

    klemmer =)

    SvarSlett
  11. Først av alt må jeg gratulere deg som gjesteutstiller - SÅ GØY!!
    Jeg leste artikkelen om deg, veldig morsomt å lese. Du er virkelig dyktig! Ønsker deg masse lykke til fremover :)

    Kassen din ble kjempefin :0)
    Takk for koselig kommentar hos meg!

    klem

    SvarSlett
  12. Så kjempeflott kassen vart! :) Skikkelig lekkert :)

    Ønsker deg ei flott helg! Nyt den!

    Godklem :)

    SvarSlett
  13. Så fin blogg du har - her kommer jeg gjerne tilbake! Og takk for koselig kommentar på bloggen min - ♥ Klem Cecilie

    SvarSlett
  14. Hei du, så herlig med frihelg! ♥
    Nyyydelig kasse du har laget, herlig med råvarer rett fra naturen .)
    Så spennende marked du skal på - supert!! ♥
    Tuuusen takk for koselig hilsen fra deg ;)
    Nå skal jeg inn å lese reportasjen ;)
    Nyt kvelden og ha en flott uke videre! ♥
    Klem fra meg, Anki

    SvarSlett