tirsdag 24. august 2010

Inne syssler, det regner...

Idag er det skikkelig inne vær, det regner sideslengs fordi det blåser så innmari...
Men i disse dager er jo jeg bare glad til, ingen dårlig samvittighet for å ikke tilbringe tida ute. Jeg kan heller sitte inne å pusle med det jeg virkelig må få gjort!!

I år tenkte jeg å ha med noen kremmerhus på markedene, så det har jeg fått gjort i det siste.

Var veldig glad for å få tak i deilig duftende lavendel i løsvekt hos AnnasRom...

Var bare det jeg manglet for å bli ferdig med alle sammen..Har så mye prosjekter gående på en gang, så er deilig å vite at jeg endelig er ferdig med ett av dem..Bare prising igjen nå, det verste synes jeg!!

Ble nokså fornøyd selv jeg, her er bare ett lite utvalg..

Jeg syntes de sorte ble så bra, deilig med litt kontraster mot det hvite, og de syntes...


Nå ska jeg snart få gjort meg ferdig med neste prosjekt, nemlig de kjekke lysposene. Jeg har alltid med lysposer, det er så flotte vertinne gaver, og ike er de dyre heller. På markeder må man ha litt småting til fine priser....

Håper det er andre der ute i blogglandia som har finere vær og kan nyte det...
Klems....

11 kommentarer:

  1. Så nydelige kremmerhus du har laget,..

    Tror dere har litt verre vær enn oss akkurat nå...

    Klemme r=)

    SvarSlett
  2. Ikke fint vær, men jeg koser meg lell...
    Nydelig kremmerhus! Har lyst på sånne til å pynte på juletreet...
    Ønsker deg en koselig kveld!
    Klem
    Lise

    SvarSlett
  3. Kremmerhusene var jo bare rålekre!
    Og de sorte var elegante :-))
    Lavendel i løsvekt? Så flott da. Jeg må stikke innom Langenes en gang jeg er hjemover.
    Klem fra Liv, som også har REGN.

    SvarSlett
  4. Åååh nydelige kremmerhus du har laget!!♥
    Disse får du helt sikkert solgt med engang!♥
    Herlig med litt pyssel av alle slag!;)
    Selv holder jeg på med både det ene og det andre :)
    Takk for koselig hilsen fra deg frøken!♥
    Her er det ikke koselig vær, fysjh!! Høsten kom plotselig gitt ;) Men kos å sitte inne♥
    En herlig uke med smått og stort ønskes deg!♥
    Klem fra meg,
    Anki

    SvarSlett
  5. Å jadå, vi kan kose oss i allslags vær!! Desse kremmerhusa var jo knallfine då!!

    SvarSlett
  6. De var kjempe fine :)
    Nå er det ikke lenge til kose helgen vår :):)

    SvarSlett
  7. Nydelige lavendelposer. Så skjønne de var. Flotte detaljer du har på de. Og så herlig med den lille øsen i sink med lavendel i.

    SvarSlett
  8. Helt nydelig mInka og enig med deg,fint med den sorte!!
    klem♥

    SvarSlett
  9. Nydelig, og sååå fine og herlige bilder.. :)
    Ha en fin kveld i regnværet.. her er det også ruskevær.. høsten er kommet for å bli..

    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  10. så nyyydelige bilder du viser idag!
    og lavendel er bedårende... utrolig vakre kremmerhus, virkelig nostalgi..!'''*

    ha en fin dag videre,- magny

    SvarSlett