fredag 13. august 2010

Jippi for bloggtreff...



Endelig er det noe som tar initativ til ett bloggtreff her på sørlandet, all heder til Et Bikkjeliv og Moments of Joy .....Virkelig flott..Og jeg håper sikkert som mange andre å kunne delta. Blir visst utloddninger også, det er jo ikke å forakte..Og kanskje noen innspill i innredningstips, det er jo knall.
Jeg gleder meg...

Ellers ville jeg og vise frem mitt siste bilde som er ferdig, ska nå male flere da...Og dere må unnskylde lyset idag, grått og trist vær gir litt dårlige bilder...

Ellers idag har jeg klart å gå helt amok med kortet, det gikk varmt...Fikk handlet siste gaver til minste prinsessa, litt stæsj til selskap må jo og til. Men det beste(verste, alt etter hvem som blir spurt) er at jeg fikk kjøpt den lekre hengestolen på Homeandcottage idag, vel til halv pris...Rett ut så har jeg gått å siklet på denne lenge, den er så lekker, samt praktisk..hehe. Jeg ska nå få vist bilde når jeg har fått hengt den opp. Hadde håpet ikveld, men ser mørkt ut. Mannen jobber ute enda, så ska helgens mat handles inn, godt butikkene har oppe til 2300 sier jeg bare..Imorgen er det dyreparken med familie, vasking, rydding, baking og pakking...Hjelp, hvordan rekke over alt??? Ja ja, det blir som det blir...

Ha en flott helg dere, er mulig jeg ikke rekker innom innimellom alt som ska skje..Og jeg beklager at jeg ikke rekker innom alle heller, jeg får ta det igjen..
Klems...

6 kommentarer:

  1. Kjempefint bilde☺

    Brukar vere lett å svi kortet ja...☺ Farleg lett av og til☺
    Glede meg til å sjå henge stolen☺

    God helg☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  2. Kjempe flott bilde.
    Så koselig med bloggtreff da,det blir nok kjempe artig.
    Ha en vidre fin fredag.
    Klem Christina

    SvarSlett
  3. Så bra med reklame!
    Gleder oss også masse :)

    klem C

    SvarSlett
  4. ...nok å drive med!!
    God helg og klem fra meg♥

    SvarSlett
  5. Så fint bilde du har laget:-)
    Kos deg på bloggtreff,- regner med det kommer noen bilder og referat i etterkant?

    Fortsatt fin helg:-)

    SvarSlett
  6. Otroligt bra att du promotar bloggtreffen - och vi hoppas verkligen att får se dig då! :-) jag håller tummarna för att flera vill komma då. Så vackert hem du har, här hittade jag massor med inspiration. Synd att dygnet inte har fler timmar bara så man kunde få gjort allt man drömmer om ;) stor kram joy

    SvarSlett