torsdag 12. august 2010

Litt nytt...

Idag har jeg fått vært ute å shoppet litt..Etter lang sykeperiode var det deilig å komme seg ut, og det uten unger og mann tilogmed. Jeg har ikke handlet særlig til meg selv, var hvertfall ikke meningen..hehe. Minsten ska ha bursdagselskap til søndag, og gaver måtte i boks. Jeg synes det er vanskelig, hun fyller to år, og det er en kjedelig alder å handle til. Og flere plastleker, ja det ska jeg ikke ha. Jeg ska snart få tømt endel leker på deres rom, så liten vits i å kjøpe nye. Men noe gøy må de jo ha, så jeg har handlet en artig oppbevaringskasse fra Rice, en prinsesse verdig, seff råsa..Og i min iver til å få mine interessert i Maileg, en stor ble kjøpt. Vi har noen små og stæsj fra før og, jammen har jeg ikke blitt bitt av basillen jeg og.
Noen vil sikkert mene det er høl i hue å handle i håp om interresse, men lekene er hvertfall dekorative og plastfrie. Så når vi en gang får pusset opp deres rom har vi mange nydelige ting å stæsje det med....

Ellers må jeg bare vise dere en lekker pute jeg kjøpte i sommer, kjøpt på Hansen og co. Den er såå lekker, sku gjerne kjøpt flere...

Og ved siden av puta ligger det jeg unte meg selv idag da jeg var på AnnasRom..En flott bok som flere av dere andre og har reklamert for. Jeg kjenner jeg gleder meg til å titte i den, men det ska gjøres i ro og mak....(det ble seff en lekker thigts med hjem og, billig billig)Og jeg må jo bare få sagt igjen at AnnasRom er en herlig butikk med nydelige hyggelige damer, alltid koselig å gå å titte, masse flotte varer...

Jeg har nå kjøpt denne fordi det har blitt reklamert mye for den her i blogglandia, men jeg må si jeg var en smule forvirret ett lite tak. Det fantes nemlig to bøker å kjøpe(trodde jeg), og hvilken sku jeg velge?? Vanskelig dilemma...Men jeg endte jo opp med begge, for det er jo en og samme bok, bare forskjellige for og bak side...Jeg synes nå denne siste side jeg viser er mest tiltalende, hva syntes du??

Ellers har jeg fått ferdig(endelig lissom) bildet jeg begynte på for lenge sia. Og sia markedet nærmer seg var det på tide..Det har foreløpig fått sin hedersplass på jernstafliet mitt i kroken av spisestuen..Har jo tidligere hatt speil der, men forandring fryder alltid, og speilet har fått ny plass..


Inspirasjonen er faktisk hentet fra en liten søt skulptur jeg så hos AnnasRom for lenge sia..


Vel vel, nå er det tid for kveldstell for de minste, og arbeid for ho mor..
Ha en flott torsdagskveld videre, klems....

6 kommentarer:

  1. Vært å shoppet du å ja ser jeg,hihi,det er herlig med litt shopping av og til. Nydelig den puta og den boka måå jeg også ha.;) Klem Mette. :)

    SvarSlett
  2. Hei!!
    Så mye fint det var her inne hos deg :)
    Liker stilen din veldig godt :) Og det er spennende med andre som også pusser opp gamle hus! For noen søte, små jenter du har også...

    Og sist, tusen takk for koselig kommentar hos meg :)
    Hilsen fra Stine

    SvarSlett
  3. Herleg shopping! Ynskjer meg den boka! :) Du er så flink å måle! Kjempefint bildet ditt!

    Takk for så fin helsing til lillebror!

    God klem frå Elin :)

    SvarSlett
  4. Herlig med litt shopping!
    Puta var lekker.. :)
    Og kos deg med herlig inspirasjon fra boka!!

    NYDLEIG bilde! Flink du er :)
    Ha en fin kveld!
    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  5. Den boka har jeg også lyst på! Ingen ting er som en handletur etter at man har vært syk og isolert ;-).

    SvarSlett
  6. Ja shopping må til noen ganger...

    flott pute du har kjøpt deg...

    Og det bilde var råfint..

    ha en fin helg..
    klemmer Kerstin

    SvarSlett