søndag 22. august 2010

Min nye hengestol...

Før vi dro på ferie til Danmark kom jeg over salg på HomeandCottage...me like....
Og der hang jo selvfølgelig hengestolen jeg har tenkt og tenkt og tenkt enda mer på, den var til halv pris!!! Og da kunne jeg jo ikke la den bli igjen, den ble med meg hjem, helt uten å ha noen formening om hvor jeg hadde plass. Men i det svake øyeblikk forsvant all fornuft meg hus forbi. Jeg hadde og vært å handlet endel saker til bursdagen til minsten så bilen ja den var stappfull fra før. Hjelpes meg som jeg slet for å finne plass i bilen, var sikkert mange som flirte av meg der jeg stod, inn og ut, lirke og flytte rundt....Men den kom da inn på ett vis,hehe.

Og tenke seg til, jeg fant jammen plass og..Stigen i stua har fått ny plass ute frem til høsten, det er jo ikke lenge til men jeg får hvertfall tenkt på hvor den ska plasseres etterpå,hihi..

Stolen har de lekreste natur farger...

Den ene av mine nye puter fra Blomingville har fått sin plass sammen med det lekre saueskinnet...

Alt passer så fint sammen i fargene, og den er deilig å sitte i....

Eldste jenta har bodd i den sia den kom opp, hun sitter der når hun ser på tv.


Dette er et kjøp jeg er meget fornøyd med, lekker å se på, digg å sitte i med ei bok eller bare se på tv....At all fornuft var borte under handelen gjør ingen verdens ting, det ble så bra!!!

Vi har akkurat komt hjem fra en liten mini ferie i Danmark med ungene, og vi har kost oss masse. I morgen skal jeg fortelle litt nærmere om hvor i Danmark vi var, en super plass....

Jeg er allerede i gang med mitt arbeid, det går i bilder, klær, englevinger,bokser og div småting...
Markedet nærmer seg, kjenner tia er litt knapp, men det går som det går...
Kos og klem fra meg til dere alle....Nyt de siste timene av helgen!!!

16 kommentarer:

  1. Kjempefiiin :)!!!!

    skal du på bloggtreffet i Arendal ?? :)

    SvarSlett
  2. Vakker hengestol! Sunt å miste styringa av og til?

    God klem!
    Elin :)

    SvarSlett
  3. Så deilig den var :-)
    Skjønner godt at du falt for den !
    Ønsker deg en fiiin ny uke !
    klem, Nostalgia

    SvarSlett
  4. Halv pris, da mister man hodet, hihi, nydelig stol, ser god ut å kose seg i. Ha en fin uke, klem,

    SvarSlett
  5. Hei ja jeg lurte litt på det hadde vært morro på det blogg treffet da :)))!!

    Men syns det er litt flaut når jeg ikke kjenner noen hehe...er litt sjenert sånn jeg men men :)

    SvarSlett
  6. ååå godt høre det ikke bare er meg hehe, kunne vi kanskje møttes da og gått sammen dit ?? :)

    SvarSlett
  7. Så deilig den stolen så ut å ligge i,det var nok verdt strevet med å få plass i bilen,hehe.
    Tusen takk for kommentar,ja det er jo egentlig godt å bli kvitt dem litt å. ;) Ha en flott kveld.:)Klems.

    SvarSlett
  8. Så tøff hengestol☺ Den er nok populær☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  9. Oi! Den stolen var knalltøff! Og den så god ut også. En hengestol til verandaen min er en ting som står på ønskelista mi og, har vel egentlig ikke plass jeg heller men pytt...
    Ha en fortsatt fin kveld

    SvarSlett
  10. åååå sååå vakker den var!! ET KUPP spørr du meg!! :)
    En sånn kunne jeg ha tenkt meg :)

    Ha en flott kveld :)
    Klem fra Solveig!

    SvarSlett
  11. Åhhhhhh, misunnelig!!!!!! Lekker, lekker, lekker! Har siklet på den stolen selv... må på H&C i morgen for å se om jeg har samme hell, og så får jeg se om jeg finner plass til den etter hvert... hi hi...
    Nydelig!
    Klem
    Lise

    SvarSlett
  12. Så fin den hengestolen er! Virkelig flott!
    Håper du får en fin uke!
    Klem Elizabet

    SvarSlett
  13. Hei...nå har jeg endelig fått tid til et lengere besøk her inne hos deg. Gøy å se at du er fornøyd med stolen vår fra H&C. Lekker byste har du også fått deg....så spennende med marked da. Gleder meg til å se bilder derfra. Lykke til...du er så kreativ og flink du.
    Ps!Skjønner dere har kost dere i Danmark i ferien også...flotte bilder. Ha en fin kveld videre.
    Klem fra Maliva

    SvarSlett
  14. hvor mye er det en sånn stol koster, sånn ca, uten halv pris? :)

    SvarSlett
  15. hei hei:) veldig fin blogg du har;)
    holder på med en skoleoppgave i interiør men finner ikke målene på den fine hengestolen du har, tror du at du kunne sendt meg lengden fra bunn til topp og bredden på det tykkeste (nederst side til side) og lengden på det tynneste (øverst fra side til side) på mail adressen katja_carmina@hotmail.com ? trenger det innen fredag:)

    SvarSlett