torsdag 26. august 2010

Mitt lille prosjekt....

Her for ikke så lange sia så jeg at en kunstner hadde laget trykk av sine malerier på tekstil.
Dette falt jeg for, så dette måtte prøves!!
Linstoff ble selvsagt kjøpt inn, og transfers ark, selv om jeg vil nok helst gjøre det ordentlig på ett trykkeri med tiden. Da kan jeg få dem mye større og..hihi..

Her henger det oppe, vel dog ikke ordentlig, får jeg hadde ikke lyst å sette to spikere i veggen. Så her henger det ikke helt inntil veggen, men det så jeg at ikke gjorde så mye heller. Det ska være med på markedet...Og ja høsten føles nær, og sokker henger klar..hihi.

Bidldets navn er med...

Men jeg ska si der gikk mye maling med til å få dekket linet, men pytt pytt..


Så nå blir det spennende å se om det slår an, jeg bruker mine egne malerier, og trykker kun ett eksemplar per malte bilde...

Idag har den lille herlige prinsessa vår bursdag, hele 2 år er hun blitt. Selskap hadde vi jo for en stund sia. Men vi har nå kost oss med muffins, godis, juice og litt pakker likevel....

Ett sommerlig bilde av hennne....

Nei, nå ska jeg jobbe litt, fått handlet inn lys til lysposene så nå kan de gjøres ferdig. Enda en ting jeg blir ferdig med, jippi...Nå gjenstår bare litt flere bilder og småting. Og seff holder jeg på å fikse og dille litt med kasser som ska romme varene på markedet. Så her blir jeg ikke arbeidsledig på leenge..
Klems fra meg...

8 kommentarer:

  1. Nydelig bilde du har laget. Gratulerer med 2 åringen. :)Klems.

    SvarSlett
  2. hei.
    ååå dette ble fint,så kreativt dette er,
    falt for det jeg,
    å gratulere til tulla på dagen,tenk 2år,de er så skjønne i den alderen,
    kos dere masse,
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  3. Så moro!
    Det vil jeg gjerne prøve selv. Tror jeg må lete etter instrukser på nett.

    Stå på. Blir spennende marked! Hvor og når er det?

    -becka

    SvarSlett
  4. Dette var knallfint!! Så flink du er!!
    Håper du reklamerer for hvor og når markedet finner sted:)

    SvarSlett
  5. Gratulerer masse med prinsessen på 2 år, så søt da!♥
    Såå gøy!!!♥ Dette MÅ jeg bare prøve ut .) Det ble urlekkert!!:)
    De har kanskje noe på Panduro..?
    Takk for koselig hilsen fra deg, varmer den vet du!♥
    En nydelig kveld ønskes deg .)
    Klem fra meg, Anki

    SvarSlett
  6. Så utrolig fint det var! Så flink du er!
    Klem
    Lise

    SvarSlett
  7. Knallfint! Skikkeleg imponert!

    SvarSlett
  8. Kjempefint!!
    Takk for fine ord, og god helg.
    Her males det...
    K

    SvarSlett