tirsdag 10. august 2010

Titt titt, jeg er her enda...

Heisann..lenge sia sist nå. Sist var det lenge sia sist, håper bare jeg klarer å følge opp bloggen min litt nå.
Sommeren er en travel tid, mange som kommer hjem på ferie, venner og familie..Og så skjer der gjerne ting utenom det og. Vi, eller rettere sagt jeg har hatt en travel sommer alene med ungene, mannen har jobbet mye. Så når dagene er over er ikke energien tilstedet lengre. Men nå har da hverdagen begynt sånn smått igjen, bare en liten Danmarksferie igjen neste uke. Og da og uten mann, han ska jo jobbe...Men vi resten gleder oss..

Tall shipcs race har det og vært her i Kristiansand, ett flott arrangement for alle aldre. Vi koste oss mye den helga. Mange flotte båter å titte på, mye program og ikke minst boder og div..Absolutt noe å anbefale hvis festen kommer igjen om 5 år...

Ellers prøver jeg nå å bli frisk, hatt en voldsom betennelse i tanna, med ballong ansikt og det hele. Hatt mye piller, det skremmer meg ganske så mye, tror jeg har tatt mer piller i de siste ukene enn jeg pleier på flere år tilsammen. Men nå tror jeg snart jeg er i havn. Og selvfølgelig måtte jeg bli syk i den tiden jeg hadde satt av til arbeid, skal jo på litt markeder i høst, første nå i begynnelsen av sep. Jeg er så heldig at jeg har blitt bedt som gjesteutstiller på Norsk frukt og laksefest på Hjelmeland. Det ska bli så gøy, vi skal dit uten unger og bo på ett Spa og velvære hotell.

Oppi det hele har jeg faktisk klart å få gjort litt arbeid, jeg har fått sydd litt klær..Kjoler rettere sagt, når man har jenter selv er det lett å bli litt for iopphengt i kjoler,hihi...Disse ska bli med på markedene sammen med mine bilder(må bare få malt noen nye,hehe)

En litt romantisk tunikakjole med vintage detaljer...

En gammel herlig søt knapp som detalj...

Og litt innsving bak..

En lys tunikakjole...Med innsving foran og bak..

En liten blondesløyfe bak...


Rosa kjole for de minste...


Noen med halv armer....



Og så klart noen vesker som kan passe til de fleste kjolene...



En kjole med lekkert snitt, er bare så nydelig på...



(og ja, strykejernet har ikke fått seg noe arbeid her, så se vekk fra det..)

Er så deilig å vite at nå er jeg ferdig med syprosjektene til markedene. Bare småting igjen der..sku jo helst ha litt mer gutte klær, men noen bukser har det da blitt til de..
Nå gjenstår bare det å få svingt malekosten litt, den må nok tørkes for støv først,hehe..
Men jeg kjenner jeg gleder meg til å ta fatt i den igjen..

Og jeg må bare beklage at jeg ikke har fått blogget noe særlig, heller ikke fått vært på besøk hos dere andre, men jeg håper nå at jeg er tilbake, iallefall litt...

Klems til dere alle.....

6 kommentarer:

  1. Kjempenydelige kjoler!!! Tror nok prinsessa mi hadde likt en sånn... elsker å pynte seg :)
    God bedring med tanna!
    Ha en fin dag!
    Klem

    SvarSlett
  2. Fine kjoler du ar sydd, ja, vesker også. Mange søte detaljer. De knappene var veldig fine. :)

    Tusen takk for koselig tilbakemelding på filmen jeg laget. :)

    SvarSlett
  3. Så nydelige kjoler du har laget! Det har ikke blitt mye blogging på meg i sommer heller, er så mye annet å henge fingrene i da!

    Klem

    SvarSlett
  4. Så kjekt at du ville dele Minka-historen hos meg! Og det var et artig navn -kult at det er norrønt!
    Ha en super kveld!
    Klem
    Lise

    SvarSlett
  5. Jeg har savnet deg! Men når jeg ser bildene så skjønner jeg hva du har drevet på med. Godt at du er her nå.


    Ønsker deg en nydelig onsdag. Klem fra Elin:)

    SvarSlett