onsdag 25. august 2010

To fluer i en smekk, alltid greit....

Der er en ting jeg har ønsket meg lenge, (vel egentlig en gammel og stor) men mannen ha sagt fra første stund at det kommer ikke i hus...kommer ikke på tale...Han var temmelig bastant!
Jaja, tenkte jeg, det ordner seg sikkert ei gang i fremtiden.

Men så kom jeg på her om dagen noe jeg kunne trenge til å ha med på markedet og nevnte dette for mannen i hus...joda, sikkert ikke dumt det.
Vel var bare en ting å gjøre, løp å kjøp....AnnasRom var målet!
Og der, en igjen..puuuuh.


Vel er den ny og i barnestørrelse, den minste..



Den ska få bære en av kjolene på markedet, flott å pynte salgsbordet med.


Og kanskje tilog med vil den gro på mannen i hus ettersom den ska få være en del av interiøret ellers...Hehe, det vet ikke mannen enda, men der jo er en sjanse for at han kjenner meg såpass at han vet det allerede!!!

Idag har jeg holdt på med ett nytt prosjekt for mine malerier, er ikke helt nytt da jeg har sett det en gang før hvertfall, og sett liknened med andre ting. Blir spennende å se resultatet når jeg er ferdig, viser det frem hvis det blir vellykket...

Og tusen millioner takk for hyggelige kommentarer i det siste, er kjekt å være tilbake igjen..
Klems til dere alle...

9 kommentarer:

  1. åååå så søøøt kjole, den hadde jeg kjøpt med en gang hadde jeg hatt en liten jente !! :)

    SvarSlett
  2. Så fin kjole, og så fin sånn byste..eller hva det nå heter.. Ser godt at den vil passe fint inn i interiøret ditt! Ikke alltid like lettå overbevise disse mennene nei;-)

    Du er så herlig kreativ, ikke måte på alle prosjekter du får tid til! Og så flott alt blir! Fiiine malerier og klær, og skikkelig søte lavendelkremmerhus;-)

    Ha en flott kveld!

    Ps: den henge kurvstolen var FANTASTISK!

    SvarSlett
  3. Så fiiiiin!!!! Nydelig med den kjolen på...
    Lure inn ting er måten å gjøre det på, ja... ;)
    Klem
    Lise

    SvarSlett
  4. ÅÅÅ så lekkert begge deler :):)
    Flink du er :):)

    SvarSlett
  5. Så smart :oD Den er jo superflott da, passer perfekt til den søte kjolen! Likte også kremmerhusene dine kjempegodt! Godt å ha deg tilbake :o) Ha en fortsatt fin uke! klemmer

    SvarSlett
  6. Nydeleg gine! Ynskjer meg ei slik til soverommet! Gratulerer med veslejenta! Ha ein flott bursdag!

    Takk for helsing til Lillemora her!
    God klem frå Elin :)

    SvarSlett
  7. hei,
    åå så nydelig den prøve dukken er,det er vel det det heter ellå??
    nydelig kjole den har på,disse prøvedukke kropper er jo så skjønne,skjønner godt du måtte ha,
    ønsker deg en fin dag,
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  8. Så flott prøve dukke, skjønner godt du vil ha den i huset.
    Og nydelig kjole!

    Hilsen fra Mimmi-leone

    SvarSlett