søndag 12. september 2010

Flott dame....

Heisann, idag ville jeg reklamere litt for ei flott dame her i blogglandia. Hun er det jeg vil si prinsessen av wallstickers og ikke minst komkurranser!! Hun kjører masse vis av konkurranser både her og på facebook. Og mange er heldige og vinner flotte premier hos henne. Og jeg leste her om dagen at hun hadde fått litt "sure" hendvendelser angående litt rot!! Dette synes jeg er helt på viddene, som sagt kan man si ifra på en hyggelig måte om man har blitt glemt!! For vi er da mennensker alle sammen, og alle kan gjøre feil...

Jeg ville idag fortelle hvilken flott dame Hilde er, og hvilken energi hun må ha. For det kreves ganske så mye å drive egen butikk og nettbutikk, og hun lager wallstickers og kjører masse konkurranser. Hun er veldig flink til å promotere seg selv, og det tar ganske så mye tid!! Stå på Hilde....
Trykk på bilde, så kommer du inn på hennes nettbutikk...



Jeg var så heldig å vant en konkurranse hos henne på facebook her om dagen. Og to dager senere kom pakken i posten..en herlig håndkrem fra Cath Kidston..


Og ikke nok med det så hadde hun og puttet oppi en skjønn wallstickers med ordet Shoes....

Nydelig tube, med god lukt..og kremen var kjempe god..


Jeg har aldri vært i hennes butikk, men dit ska jeg en dag..En herlig liten butikk!!

Idag skal vi få besøk av bestemor, og vi skal ha laks til middag..Marinert laks og marinerte mandelpoteter, jeg gleder meg. Ungene gleder seg nok mest til vafflene etterpå..hihi...
Ha en flott søndag alle sammen, her skinner sola innimellom...klems

12 kommentarer:

  1. Så gøy,og flott gave du har vunnet :) Så koselig med middags besøk :) Hm...kanskje jeg skulle ha laks jeg også til middag i dag :)Bare meg og Kate her hjemme,så da går det ann med fisk :) Har ikke fersk laks da,men det er godt likevel :)
    Klems :) Hils alle der hjemme da :)

    SvarSlett
  2. hei.
    må sin jeg er sååå enig med deg her,
    Hilde er flink og ikke minst snill,gir bort masse.så hun fortjener ikke pepper av noe slag.
    nydelig krem du vant,
    kos deg vidre,vi skal ha laks vi..*ler*
    er det høst mat tro...
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  3. Flott inlegg du har laget om Hilde ;))

    Ha en fin kveld!
    Klem

    SvarSlett
  4. ååååå ble sååå glad inni meg når jeg leste dette, det betyr mer for meg enn du aner !! :)

    SvarSlett
  5. Så flott av deg å skrive dette om Hilde. Hun er veldig generøs og jobber mye med nettbutikken sin.:)

    Ha en flott kveld.

    Klem
    :)

    SvarSlett
  6. Enig med deg,Hilde er så søt og grei.:) Hun fortjener mere ros enn ris. :))

    SvarSlett
  7. Er så enig med deg, det er sånn jeg ser Hilde også. Ei jente som står på til tusen, og har et hjerte av gull. :)

    Tysen takk for supersøt bursdagshilsen, veldig koselig. ♥

    Ønsker deg en god natt ! :)

    Stor klem fra Anette ♥

    SvarSlett
  8. så koselig at du slår et lite slag for hilde og henens butikk, synes også dene r veldig fin og super service. Den åndkremen er herlig, jeg bruker mye håndkrem pga jobben og må bytte mellom dem fordi jeg blir immun vist ikke og den er en favoritt også dufter den jo så herlig. ønsker deg en nydelig start på uken. klem Monica

    SvarSlett
  9. Hei
    Flott gjort av deg å oppmuntre.
    Ang.spørsmålet om bystene, la jeg ut link under der du kommenterte. Håper du fant linken?
    God ukestart til deg fra meg

    SvarSlett
  10. ja tror egentlig den blir finest i grå da :)))

    SvarSlett
  11. Ja, det er en flott butikk, og at hun har hyppige konkuranser: det er ikke tull engang :-))
    Håndkremen så herlig ut. Jeg må nok inn til Monica i morgen og prøve hennes. Jeg ser hun har den med seg på jobb :-))

    SvarSlett