onsdag 8. september 2010

Gis bort tips.....

Hei alle sammen...endelig hjemme igjen etter en flott tur til Hjelmeland. Vi har hatt det så kjekt, og var ett flott sted. Men mer om dette i ett annet innlegg...

Idag ville jeg tipse dere om denne flotte døra..Hadde det ikke vært for at det er langt fra meg hadde den blitt min..eller hadde det ikke vært for min manns manglende forståelse for denne skjønnhet hadde den og blitt min!!! Men kanskje en av dere er heldigere??
Den ligger hvertfall på finn, med finnkode 24258570....
Nydelig gammel tofløyet terrassedør, mulighetene er mange!!


Klems...(gi meg gjerne ett hint hvis du blir den heldige!!)...

4 kommentarer:

  1. Så flotte dører! Nydelige vinduer. Så flott kasse du har ordnet, stilige bokstaver.

    SvarSlett
  2. Såg på den døra eg og☺ Men alfor laaaaaaaaaaaaangt vekke!!
    Den var kjempefin-og GIS bort er jo fantastisk☺

    Håpe du får ein fin dag☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  3. Å hadde vert perfekt for oss, som har hus fra 1820. Gatedøra vår er dårlig. Den er skifta ut på 1970 tallet! Men det sto gitt bort på den nå.

    Ha ein fin dag! Klem,

    SvarSlett
  4. Den døra var utrolig fin!!! Må inn og sjekke hvor det er hen... Også GIS bort da!!

    SvarSlett