torsdag 9. september 2010

Gratis rokkoskap???



God kveld...måtte bare...Her har jeg funnet et Rokkoskap som ska gis vekk. For den rette er dette ett flott skap, og det er vel egentlig verdt litt penger og...Har ett litt annerledes selv hos mamma, og det er verdt litt. Det står på finn med finnkode 24289357..Ikke vet jeg om vedkommne vet at det er verdt litt mer enn å gi vekk...Det står på lillestrøm hvertfall..

Jeg ble plutselig kvitt både mann og barn i kveld, og selv om det er torsdag så har cideren og malekosten funnet sin vei frem...Jeg koser meg enormt, slike kvelder nytes fullt ut...
Klems....

4 kommentarer:

  1. NYDELIG!!! Hadde jeg bare hatt plass....
    Kos deg alene, med cider og malekost :)
    Klem
    Lise

    SvarSlett
  2. Ser du koser deg med Finn for tiden, hihi, greit tidsfordriv. God helg til deg og dine også, klem.

    SvarSlett
  3. Oi, det var jo en skikkelig skatt som kunne fått bodd hos meg;)

    Høres ut som om du har hatt en perfekt kveld...og vil jo gjerne se hvor du har malt....

    SvarSlett
  4. thank you so much. fosbobetr good Archive

    SvarSlett