lørdag 11. september 2010

Helgens tips...



Helgens tips er gratis lekre gamle vinduer..Er du en av dem som ikke har fått deg ett gammelt vindu og bor nær Noresund, ja så har jeg funnet det for deg....
Finnkode er 24321045.

Jada, fått litt dilla på finn i det siste, men er jo utrolig hva folk gir bort. Og er mye søppel og rare ting og da...

Her er det skikkelig ruskevær, men vi har nå kost oss fordi om. Jeg og eldste jenta har shoppet litt, og hun fikk ny film. Så da minsten var i seng så koste vi oss med film. Koselig å ha de eldste litt lengre oppe i helgene, de er så fredelige...
Jeg ser at mange har fått være på loppis i helgen, her har det vært lite av det, så håper det snart kommer.

Jeg ønsker dere alle sammen en flott helg uansett vær..klems..

4 kommentarer:

  1. Utrolig så mye fint som gis bort!!

    Håper snart et av dine tips kan befinne seg i nærheten av meg, hihi ;))

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  2. utrolig hva folk gir bort, ja!
    Jeg og lillefrøkna har kost oss med første del av skal vi danse.. veldig koselig! Vanligvis legger hun seg kl 20, men i dag sovna hun på sofaen da litenbror sov, så hun var ikke trøtt -og mor synes det var kjekt med litt selskap!
    Kos deg!
    Klem
    Lise

    SvarSlett
  3. ååå så mye fint du finner ,
    men langt fra meg*ler*like greit ,har ikke plass,men disse vindu er det såå mye en kan gjøre med,lage vegger,bruke til ramme,bare fantasi som stopper en,
    he en nydelig søndag,
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  4. Hihi, du litt som meg du, sjekker finn seint og tidlig! Jeg blir ofte overrasket over hva folk gir bort, men mange ganger er det andre steder enn der jeg bor...sukk..

    Fine tips fra deg ihvertfall, kunne tenkt meg alt jeg;-)

    Gooood søndag videre!

    SvarSlett