torsdag 16. september 2010

Nå har endelig høsten komt for fullt...Stuen har fått litt utskiftning her og der. Er ikke så drastiske forandringer da jeg er vel glad i det lyse! Og litt nytt har jeg fått handlet...

Begge sofaene har fått nytt teppe over seg, like...Og igår var jeg på AnnasRom , og der fant jeg dette stripete teppet fra Grand på tilbud. Vel er det ikke akkurat høstfarger, men trengte noe lysere da jeg syntes sofaene ble litt mørke. Og jeg har sett det lenge, jeg har falt for det, høst eller ikke...



Her forleden drepte jeg de siste pletter i luften, og har funnet ut at å kjøpe nye det er bare tull. De vil ikke leve hos meg, jeg er for dårlig til å huske stakkarene. Men jeg kjøpte meg en stor flott eføy til grei peng..Den er kraftig og har god lengde, og den trives hos meg,hihi..

Litt høstinnslag av kvister, vanligvis pleier jeg å lage det meste selv, men denne kom nå med i handlekurven likevel..




Dagene her er fylt opp med unger, tur i skog og mark og maling. Og itillegg fikk jeg gitt gubben ett lite spark bak her om dagen. Så nå ska vi nå se om mine prosjekter som han har begynt på for flere mnd sia endelig blir ferdige..(så for tiden er gubben verdens beste mann).Han synes det er vanskelig å hjelpe meg med disse prosjektene, for han er perfeksjonist, men uten evnen til å se hva det endelig resultatet blir når jeg er ferdig med min del av oppgaven. Så når han bruker gamle materialer, litt av det og litt av det, så ser det ikke helt bra ut i hans øyne. Jeg skjønner jo det da, men ha litt tålmodighet, så ska du se hvor flott det blir når det er helt ferdig..
Prosjektene innebærer en form for vegghylle, og ett annet noen gamle vinduer...Gleder meg!!

3 kommentarer:

  1. hei vennen.
    nydelige pledd du har på din sofa,syntes det med farger passet godt der,ja det er høst,liker høsten jeg,med levende lys å kos inne ved peisen.
    gleder meg å se hva dere holder på med,flott å ha mannen til hjelp,
    du spurte meg om oliventre,kan ikke si jeg er spesialist,men jag har hatt dette tre i 3 år å det lever å vokser da,tar det inn i sept å jeg setter vårt i stua,det står ved verandda døra,å da får det alt lys som vi kan få på denne års tiden,jeg tenker ikke på det som noe komplisert,det får vann å har ganske liten potte å lite jord,må nok gi det ny til våren,elsker mitt oliven tre,du får nok til ditt å,bruk de som pynt i stua der det får masse lys..
    ønsker deg en fin helg.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  2. Hei Minka! Har ingen blogg selv enda, men titter innom noen få jeg er veldig glad i og hvor jeg har "lånt" mange gode tips. Din er en av de beste! Ville bare ta meg den frihet og rose mannen din litt! Virker på meg som at han står veldig på for deg selv om det kanskje ikke interesserer han mest av alt. Håper du vet hvor heldig du er, slike menn vokser ikke på trær dessverre. I tillegg er han brannmann har jeg fått med meg..HOT! Det er faktisk inge myte at mange damer tenner på brannmenn så du er superheldig! Husk å ta Godt vare på han! Vi kvinnfolk har en tendens til å bli litt slappe når vi først blir gift og glemmer hvordan vi hadde det når vi var nyforelska.
    Fortsett med din kjempeflotte blogg!

    Hilsen Frida.

    SvarSlett
  3. Fine bilder, eføy tåler det meste og pen er den også. Så deilig å ha en nevenyttig mann, som Frida over her sier: de vokser ikke på trær..hihi...tenk om de hadde gjort det, da hadde jeg plukket med meg noen og tatt de med til Sverige. Min mann er superflink på kjøkkenet og fikser det elementære, men er ikke spesielt glad i å snekre så der slipper han unna..hehe..Ha en flott uke. Klem fra Jorunn

    SvarSlett