onsdag 6. oktober 2010

Nibs utfordring..

Denne sjenken kjøpte jeg på loppis i våres. Den var i ren furu, så den måtte males og pusses litt for å bli lekker..Men den er nokså gammel, og til den nette sum av 170 kr måtte den bli min. Jeg synes det er artig å kunne se potensialet noe, og resultatet ble som forventet..Den lille benken ved siden av er arvegods og fått samme behandling, jeg elsker den. Og ser dere bildet på veggen??? Det er det nyeste jeg har malt som nesten er ferdig(mangler noen små rettelser som bare mitt øye vil se da..)


De lekreste støpte tallerkner..Og de siste friske roser og ugress fra hagen...

Og mine arvegods og ellers innkjøpte loppis funn har fått sin plass her.


Innvendig i skapene har jeg plass til alt maleutstyret mitt, og er kjekt å kunne ha det så nærme der jeg står å jobber, lettvint...

Klems til alle....

2 kommentarer:

  1. Fint!
    Så koselig du har gjort det.

    Nyt dagen...
    Klemmer Anine

    SvarSlett
  2. Herlig skap det der! Det er gøy å gjøre sitt eget preg på det.
    Og så fint bilde du har malt- du er virkelig flink!!
    Ha en fortsatt fin onsdag!
    klem

    SvarSlett