onsdag 6. oktober 2010

Nibs utfordring..

Jeg måtte bare ta med disse to tingene og..De har så flotte fargenyanser. Brettet som står oppreist vet jeg ikke hva er brukt til, det har to bein i en ende samt oppheng til å henge på vegg, da med baksiden frem da. Og noen riller som jeg regner med er ett slags avren for noe. Jeg fikk det med masse saker oppi til 100 kr. Det meste oppi var søppel, men fant skatter innimellom som ett gammelt litermål, en gammel osteskjærer ++++

Den som står på sjenken med saker i er jo kjent for dem fleste, en flaskeholder. Vel manglet den hanken sin, men kan fint brukes til andre ting. Denne og betalte jeg 100 kr for. Jeg bare elsker fargene på dem begge, fine kontraster til det lyse og vil aldri bli malt..


Oppi har jeg mange små saker, til som er i bruk til dagligdags og ellers nydelig pynt fra loppis og arv.

Klokken er en urskive som jeg har kjøpt på jysk til den nette sum av 50 kr, helt nydelig....


Høsten er godt igang og ute plasker det helt enormt. Har regnet mye i det siste her..Er ganske koselig og, men nå er det snart nok, kan godt få litt flott høstvær igjen altså...

Klems....

13 kommentarer:

  1. Nydelig!!
    Lykke til i konkuransen. :-)

    Vennlig hilsen May-Britt

    SvarSlett
  2. Virkelig vakre bilder av de flotte funnene dine..

    Morsom utfordring dette...Lykke til=)

    klemmer

    SvarSlett
  3. Så flotte funn! Helt enig-den slitte patinaen må ikke males over!
    Lykke til med utfordringen!
    klem fra Solveig

    SvarSlett
  4. Elsker disse kassene! Så mye at jeg snekret meg min egen til slutt. Vakkert stilleben! :)

    SvarSlett
  5. Jeg synes kassen din var flott. Og uret som står oppi er virkelig sjarmerende.

    Gøy å se dine bilder fra Løa. Min farmor har jobbet der i mange år. Det var ho som arrangerte julemessa der i alle år.
    Vi har også feiret mange store dager i det flotte huset. Bryllup, konfirmasjoner, bursdager og gravøl. Jeg føler sterkt for den gården der!

    Du skrev om personer som går igjen. Da er det ikke umulig at både farmor og farfar titter innom på gården nå og da... He, he.

    Jeg har også lært mye om alternativ helse de siste 10 årene. Det som er fasinerende at de alternative tenker veldig likt som de kristne, men de vet det ikke selv!
    Begge snakker om ei stor kraft som er i naturen. Noen kaller det Gud og ber til ham om hjelp. Andre bruker kraften til healing. Det er jo også det samme som å be om at noen blir friske!
    Jeg tror at alt har en mening. Vi er skapt for å bruke naturen (som indianerne). Kroppen vår fungerer best om vi putter i oss mat fra naturen. Jeg bruker div helsekost på både folk og dyr i familien. Vi holder oss friske og raske og slipper å gå til doktoren. Helt supert!
    Ha det godt så lenge!
    Varm hilsen Marit

    SvarSlett
  6. God kveld ! :)

    Nydelig brett og flaskeholder, elsker slike skatter. ♥ Gleder meg til å se døren din når den er ferdig. ;)

    Ønsker deg en fin kveld videre ! ♥

    Klem Anette :)

    SvarSlett
  7. hei på deg.
    ååå så nydelige bilder av vakre ting,
    skjønne funn,å så nydelig satt sammen,
    ja nå har høsten kommet for fullt,fyrer å koser meg inne,
    ønsker deg en herlig helg.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  8. Måtte bare innom deg for å ønske deg god helg og si at jeg har en award til deg;o) Ta den om du vil!
    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  9. Hei.
    Savner deg i blogglandia vennen.
    Klem fra Mette. :)

    SvarSlett
  10. Hei! Lenge siden du har blogget nå. Håper alt er bra med deg og dine. Jeg ville bare si takk for i år, og så ønsker jeg deg og dine en riktig fin jul og et godt nytt år! ♥ Stor juleklem, Annღ, Interiørbloggen Glassveranda.

    SvarSlett
  11. Ville bare si; Godt nytt år!

    Savner deg,
    Klem,

    SvarSlett
  12. Så flott! Lykke til i konkurransen!

    Ønsker deg et riktig godt nytt år!
    Klem

    SvarSlett
  13. men å men å som vi savner deg i blogg land, håper alt er bra med deg,
    klem fra sylvia

    SvarSlett