torsdag 7. april 2011

Nib utfordring...

Vil gjerne få vise frem min arbeidskrok i denne utfordringen..

Bordet er laget av gamle bordbein, mens bordplata er laget av gamle pallekarmer. Hylla på veggen er og laget av gamle pallekarmer. Sammen ble dette helt topp for min del. Til symaskinen har jeg fått sydd ett trekk av gamle tekstiler i tykk lin, litt skrift og blonder så ble den så flott..


Ble røffe kanter da jeg valgte å spare på beslagene..Krakkene under har jeg pusset opp..Se på de flotte bordbeina!!


Ikke se så mye på listene, de mangler fotsatt maling...hehe


Her sitter jeg ofte å koser meg, enten det er data eller sy prosjekt.


Her skinner sola, håper den skinner hos deg og..klems..

7 kommentarer:

  1. hei vennen,
    der er du jo.
    har savnet deg ..
    godt å se deg igjen,
    så fine hyller, flotte bilder,
    ønsker deg en nydelig vår dag.
    stor klem fra sylvia

    SvarSlett
  2. Herlig bidrag til utfordringen,
    lykke til.
    Klem.

    SvarSlett
  3. Heisann hoppsann! :)
    Jeg googlet bruktbutikkfunn, og kom til et innlegg hos deg fra 2010 om et utrolig kult speil med to små og en stor rute - og jeg lurer, hva ble det til med det? Ute eller inne? Tavle eller speil? :)

    SvarSlett
  4. Så utrolig koselig arbeidskrok du har, bordbena var flotte!! Kjempeflink og kreativ har du vært!! Ønsker deg en flott helg! Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  5. Heia.
    Er inne og hilser på,savner deg i
    blogglandia vettu. :)))
    Ha en fin dag.
    Kos og klem fra Mette.

    SvarSlett
  6. Så koselig og kretiv arbeidsplass du har:)
    Håper du tar turen innom meg og legger deg til som følger om du liker det du ser:)

    SvarSlett
  7. Hey! I
    hope you don't mind but I decided to submit your
    website: http://www.blogger.com/comment.g?blogID=3227970416573514308&postID=7152590324999697179 to my internet directory. I used, "Blogger: Minkas rede" as your web site title. I hope this is fine with you. In the event that you'd like me
    to change the title or
    remove it completely, contact me at drusillarush@mailservice.
    ms. Thank you.

    Feel free to surf to my site; View here
    my web page: Click here

    SvarSlett